ژاپن و آمریکا با یکدیگر شراکت خواهند کرد

0
344
ژاپن و آمریکا با یکدیگر شراکت خواهند کرد|کالاسودا

ژاپن و آمریکا با یکدیگر شراکت خواهند کرد|کالاسوداکالاسودا_شرکت ژاپنی میتسوبیشی در نظر دارد با کمک ایالات متحده یک سرمایه 1.8 میلیارد دلاری را ترتیب دهد . این سرمایه گذاری می تواند بر آینده این شرکت در سطح بین الملل تاثیر گذار باشد .

همکاری های بین المللی در حوزه خودرو از مدت ها پیش بین شرکت های مشهور خودروسازی رواج داشته. همکاری هایی که گاه نتایجی بسیار ارزشمند نیز در حوزه تولیدات بین المللی رقم خواهند زد .

اکنون خبرها حکایت از آن دارند که گروه میتسوبیشی ژاپن قصد دارد با همکاری یک شرکت اپراتور ساکن در ایالات متحده به نام (Operator Digital Realty Trust (DLR.Nکسب و کاری جدید ترتیب دهد .

این کسب و کار که قرار است تا سال 2022 در حدود 10 مرکز داده در ژاپن را پوشش دهد . تا 200 میلیارد ین سرمایه گذاری می طلبد .رقمی که برابر است با  1.8 میلیارد دلار .

میتسوبیشی شرکت خوشه‌ای ژاپنی است، که مالکیت شمار زیادی از شرکت‌های فعال در صنایع مختلف را برعهده دارد.این گروه تولیدی ابتدا در قالب یک شرکت حمل‌ونقل، توسط ایوازاکی یاتارو در سال ۱۸۷۰ تاسیس شد. میتسوبیشی به معنای سه لوزی (الماس) است.

در حال حاضر نیز شرکت‌های تابع میتسوبیشی، در عرصه‌های معدن، کشتی‌سازی، مخابرات، خدمات مالی، بیمه، الکترونیک، صنعت خودروسازی، املاک و مستغلات ، صنایع سنگین، صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی فعالیت می کنند.

خودروهای این شرکت شهرت جهانی دارند و در این میان لنسر، پاجرو و گالانت شناخته شده تر از بقیه هستند. در طول جنگ جهانی دوم، هواپیماهای میتسوبیشی زیر نظر Jiro Horikoshi ساخته می‌شد.

جالب است که شرکت میتسوبیشی در جریان جنگ جهانی دوم از اسرای نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا به عنوان نیروی کار اجباری استفاده می‌کرد و اکنون قرار است با ایالات متحده همکاری های تجاری ترتیب دهد.

میتسوبیشی مستقر در توکیو انتظار دارد که مراکزی حرفه ای را در کالیفرنیا مستقر کند که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. موضوعی که می تواند تا پایان سال 2022 بالغ بر 20 میلیارد دلار ین به این شرکت تزریق کند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها