کودک ده ساله قفل ایفون X مادرش را باز کرد

0
565
کودک ده ساله قفل ایفون X مادرش را باز کرد|کالاسودا

کودک ده ساله قفل ایفون X مادرش را باز کرد|کالاسوداکالاسودا – یک پسر ده ساله توانست با قابلیت اسکن تشخیص چهره یا Face ID گوشی ایفون X مادرش را باز کند.

پیش از این پیش بینی شده بود که این قابلیت قابل اعتماد بوده و گوشی ایفون ایکس تنها با اسکن چهره خود فرد قابل انلاک یا باز کردن است. به تازگی خبری منتشر شده است که در آن یک پسر 10 ساله با استفاده از همین قابلیت گوشی ایفون ایکس مادرش را باز کرده است.

بر طبق داده هایی که شرکت اپل انتشار داده است این مورد یک درمیلیون اتفاق می افتد. همین موضوع میتواند نرخ شکست گوشی اپل در طراحی face ID را زیر سوال ببرد.

شرکت اپل اعلام کرده است که کودکان زیر 13 سال شانس بیشتری در باز کردن گوشی بزرگترهای خود با استفاده از قابلیت تشخیص چهره دارند، چرا که ویژگی های متمایز صورت انها به طور کامل رشد و تکامل نیافته است.

البته چند مدت پیش نیز یک شرکت امنیتی ویتنامی توانست با یک ماسک این قفل را بشکند و به تلفن همراه نفود کند. این ماسک که قیمت 150 دلار دارد به صورت چاپ سه بعدی تهیه شده و تصویر و ویژگی های چهره فرد را تصویرسازی میکند. این شرکت اعلام کرده بود که حسگر اثر انگشت به مراتب از نظر امنیت فراتر از حسگر تشخیص چهره است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها