کوچکترین پلیر موسیقی دنیا اینجاست

0
444
کوچکترین پلیر موسیقی دنیا اینجاست|کالاسودا

کوچکترین پلیر موسیقی دنیا اینجاست|کالاسوداکالاسودا – راکبلاک یا RokBlok نام قطعه ای چوبی است که میتواند بدون استریو، موسیقی پخش کند.

دستگاه های موسیقی قدیم، شور و حالی در خود دارند که لوازم الکترونیکی جدید پخش موسیقی هیچگاه نمیتوانند آن حس و حال را درون فرد بر انگیزند. تصور کنید صفحه موسیقی را روی گرامافون میگذارید و سوزنش را چرخانده و موسیقی سنتی شروع به پخش میشود.

گجتی به نام راکبلاک که قطعه ای چوبی است در نظر دارد همین کار را انجام دهد و با چرخیدن روی صفحه دیسک موسیقی آن را به صدا در می اورد. بنابراین اگر از این صفحه های قدیمی کنج خانه دارید میتوانید آنها را از گنجه خارج کرده و دوباره پلی کنید. راکبلاک نوع جدیدی از پلیرهای قدیم را در اختیار شما میگذارد. در این دستگاه این دیسک نیست که میچرخد، بلکه دیسک موسیقی ثابت بوده و قطعه چوبی به دور آن میچرخد.

تنها کافیست دیسک را روی یک سطح صاف گذاشته و راکبلاک را رویش قرار داده و روشن کنید. بدین ترتیب دارای یک موزیک پلیر قابل حمل خواهید شد. یک شیوه ای نو در تکنولوژی موسیقی با استفاده از ابزارهای قدیمی و نوستالژیک است.

 این دستگاه دارای باطری قابل حمل و اسپیکر بوده و با بلوتوث به دستگاه های پخش بزرگتر متصل میشود. اندازه آن تنها 2 در 4 اینچ است و حقیقتا کوچکترین پلیر موسیقی در دنیاست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها