گوگل، آژانس مسافرتی شما میشود

0
340
گوگل، آژانس مسافرتی شما میشود|کالاسودا

گوگل، آژانس مسافرتی شما میشود|کالاسوداکالاسودا – غول جستجوی جهان با ویژگی جدید مرتبط با هزینه های پرواز هواپیمایی و ابزار قیمتگذاری هتلها  به رقابت با سایتهای خدمات مسافری همانند کایاک، اکسپدیا و … می پردازد.

گوگل با گردآوری اطلاعات کامل در خصوص اطلاعات پروازها و قیمتگذاری آنها در پی این هدف است که مناسبترین قیمت را در اختیار کاربران بگذارد. این ویژگی گوگل را در رقابت با وبسایتهای مسافرتی آنلاین که خدماتی مشابه انجام می دهند نظیر کایاک، Expedia  و TripAdvisor قرار میدهد.

 با کمک این ویژگی کاربران میتوانند از کمترین نرخ سفرهای هوایی و ترافیک روزهای سال با خبر شوند و با کمک بررسی تقویمی روزها از سفرهای ارزان با رنگ سبز تا گران ترین و با کیفیت ترین انها که با رنگ قرمز نشان داده شده، آگاه شوند. این نمودار قیمتی به گونه ای است که کاربران میتوانند از تغییرات قیمتی لحظه به لحظه این آژانس های هواپیمایی آگاه شوند.

مقامات گوگل در این باره طی پست وبلاگی خود نوشته اند: انعطاف پذیر بودن نسبت به تاریخ پروازها و صرفه جویی در هزینه در هنگام برنامه ریزی یک سفر میتواند برای مسافران ارامش فکری در بر داشته باشد. ما اکنون روشهای زیادی برای پیدا کردن اطلاعات پرواز، هتل، تاریخ و موقعیت مکانی و … فراهم کرده ایم که میتواند خیال کاربر را از مسافرتش راحت کند.