یخچالهای فامیلی‌ هاب برنده جایزه بهترین نوآوری

0
721
یخچالهای فامیلی‌ هاب برنده جایزه بهترین نوآوری|کالاسودا

یخچالهای فامیلی‌ هاب برنده جایزه بهترین نوآوری|کالاسودا کالاسودا – شرکت سامسونگ از نسل جدید یخچالهای فامیلی‌ هاب (Family Hub) خود رونمایی کرد. این سری از یخچالهای سامسونگ برنده جایزه بهترین نوآوری در نمایشگاه CES 2018 شد.
سری ۲۰۱۸ فامیلی ‌هاب مجهز به انواع قابلیت‌های هوشمند است. با این قابلیتها، انجام کارهایی که تا کنون غیرممکن بود برای مصرف‌کننده ممکن می‌شود. این قابلیتها شامل ارائه اطلاعات مواد غذایی موجود در یخچال متناسب با غذای موردنظر شما، امکان اتصال به اینترنت و انواع دستگاه‌ ها، سازماندهی بهتر درخواستهای اعضای خانواده و انواع سرگرمیها میشود. با اضافه شدن کنترل صوتی بیکسبی و تلفیق آن با اکوسیستم سامسونگ برای اینترنت اشیا به نام SmartThings، حالا فامیلی ‌هاب نوآورتر و هوشمندتر از همیشه شده است.
نسل جدید فامیلی هاب با اکوسیستم SmartThings کار می‌کند که امکان کنترل و نظارت خانه را از طریق صفحه فامیلی هاب فراهم می ‌کند. اپلیکیشن SmartThings فامیلی‌ هاب را به صدها دستگاه سامسونگ یا دستگاه‌ های سازگار از برندهای دیگر متصل میکند.
همچنین با صفحه نمایشگر این یخچال نه تنها میتوانید دریابید چه موادی داخل یخچالتان دارید، بلکه میتوانید روی وایت ‌برد یخچال برای بچه‌ها پیغام بگذارید که اتاق‌شان را تمیز کنند یا حتی بدون خارج شدن از آشپزخانه کارهای متعدد دیگری را هم انجام دهید. همه این کارها تنها از روی صفحه نمایشگر یخچال قابل انجام است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها