ارتقای تعداد کاراکترهای توئیتر را کاربران تعیین می کنند

0
505
ارتقای تعداد کاراکترهای توئیتر را کاربران تعیین می کنند|کالاسودا

ارتقای تعداد کاراکترهای توئیتر را کاربران تعیین می کنند|کالاسوداکالاسودا_مدتی پیش بسیار از کاربران توئیتر معتقد بودند تعداد کاراکترهای این شبکه اجتماعی بسیار پایین تر از حد انتظار است . اما این روزها ، کاربران با احتمال افزایش تعداد کاراکترها رو به رو هستند .

مدتی است که توئیتر تصمیم گرفته برای برخی گروه های آزمایشی تا ۲۸۰ کاراکتر را آزاد بگذارد . این در حالی است که در بسیاری از نقاط  جهان، ۱۴۰ کاراکتر همچنان در اوج محبوبیت قرار دارد .

توییتر امروز اعلام کرد که پس از یک تست جهانی، توییت های ۲۸۰ کاراکتری را برای کاربران در سراسر جهان امکان پذیر خواهد کرد .

اگرچه برخی از کشورها نیاز یا واکنش چندانی نسبت به افزایش کاراکترها نشان نداده اند . برای مثال در  زبان های چینی، ژاپنی و کره ای، که در آن ها محدودیت ۱۴۰ حرف هنوز هم اعمال می شود، این موضوع مصداق دارد .

در یک پست وبلاگ، توییتر گفت که محدودیت کاراکترها با هدف ساده تر کردن سیستم فعالیت کاربران اعمال شده است. بر اساس بررسی های توئیتر ،  ۹ درصد توئیت ها در سال گذشته میلادی ۱۴۰ کاراکتر داشتند.

توییتر گفت، در طول آزمایش های ما تنها ۱ درصد توئیت ها به ۲۸۰ کاراکتر رسیدند.

این شرکت در این  پست وبلاگی گفت: فضای بیشتر،  باعث می شود که مردم نسبت به گذشته گیج تر شوند . اما این بدان معنا نیست که ما به علایق کاربران خود احترام نگذاریم .

افزون بر این ها، گسترش محدودیت کاراکتر از دید مدیران توئیتر ،  خطرات ناشی از توسعه شایعات را کاهش داده و کاربران را تشویق می کرد توئیت هایی سریع و واقعی بفرستند .

در حال حاضر توئیتر همچنان در حال توسعه زیرساخت های خود برای افزایش تعداد کاراکتر ها است . این طرح به شکل آزمایشی برای برخی از کاربران فعال می شود .

بنابراین اگر شما یکی از کاربران تصادفی هستید که امکان ارسال توئیت های بالغ بر ۲۸۰ کاراکتر را دارید ، می تونید عضوی از جامعه آماری توئیتر محسوب شوید .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها