چرا باید ویندوز XP را به ویندوز 10 ارتقا دهیم؟

0
1201
چرا باید ویندوز XP را به ویندوز 10 ارتقا دهیم؟

اگر روی لپ تاپ یا یارانه خود هنوز ویندوز XP را اجرا می کنید، وقت آن است که ان را ارتقا دهید. در زیر توضیحاتی در این خصوص به شما داده می شود.

امنیت بیشتر

ویندوز XP توسط مردم بسیاری استفاده می شود و هنوز هم در میلیون ها کامپیوتر و لپ تاپ اجرا می شود. اما مایکروسافت آن را پشتیبانی نمی کند و در نتیجه ممکن است به دلیل امنیت پایین از ویروس ها و بد افزارهایی رنج ببرد که می توانند از هر سوراخ امنیتی که روی این ویندوز وجود دارد استفاده کنند.

سرعت بالاتر

بنابراین، اگر کامپیوتر ایکس پی شما به اینترنت متصل است، یک ایده مهم در استفاده از آن این است که از یک  نرم افزار آنتی ویروس خوب کمک بگیرید. اما این کار نیز شاید موجب شود که سرعت رایانه شما کند شود. اگر رایانه یا لپ تاپ شما بسیار قدیمی است، ممکن است زمان و حجم کافی برای ارتقا ویندوز را نداشته باشید، پس اکنون زمان برای خرید لپ تاپ یا کامپیوتر جدید است.

چگونگی ارتقای ویندوز XP

با این حال، اگر شما نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بتوانید ویندوز 10 را نصب کنید. شما باید یک نصب کامل را انجام دهید، زیرا هیچ راهی برای ارتقای و حفظ فایل ها، تنظیمات و برنامه های شما وجود ندارد و باید به کل ویندوز XP را پاک کنید. این محدودیتی برای ویندوز 10 نیست، حتی اگر از ویندوز 7 هم بخواهید به ویندوز 10 ارتقا پیدا کنید باید این کار را انجام دهید، هارد دیسک خود را پاک کنید و دوباره شروع کنید.

چگونگی ارتقای ویندوز XP

ویندوز 10 چقدر هزینه برایم در بر دارد؟

ویندوز 10 خانگی اورجینال  هزینه  139.99 دلاری دارد. شما می توانید این ویندوز را دانلود یاروی USB بریزید و از طریق آن، ویندوز را ارتقا دهید.

چرا باید ویندوز اکس پی را ارتقا دهم؟

شما وقتی که ویندوز را تازه نصب می کنید شگفت زده می شوید که چقدر کامپیوتر شما سرعت می گیرد. افزایش سرعت و استفاده بهینه از حافظه از ویژگی های ویندوز 10 است.

یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ برای رایانه های شخصی یا لپ تاپ های قدیمی SSD است. درایوهای حالت جامد بسیار زیاد هستند، بسیار سریعتر از هارد دیسک های سنتی هستند و می توانند یک رایانه جدید را در اختیار شما قرار دهند. این هاردها با ویندوز 10 سازگاری بیشتری دارند و بهینه تر عمل می کنند. از دیگر دلایل نیز می توان به امنیت بیشتر ویندوز 10 و استفاده از امکانات و برنامه های جدید اشاره کرد.

چرا باید ویندوز اکس پی را ارتقا دهم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها