ارتقای گوشی های iPhone در سال 2019

0
746
ارتقای گوشی های iPhone در سال 2019

ارتقای گوشی های iPhone در سال 2019کالاسودا_ به تازگی خبرهای جذابی از سوی شرکت اپل به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا گوشی های iPhone را در سال 2019 ارتقا دهد.

سیستم خاص برای گوشی های iPhone

این گزارش از سوی آنالیزور معروف شرکت اپل مینگ چی کوا منتشر شده است که نشان می دهد گوشی های iPhone در سال 2019 دارای دوربین تشخیص چهره قوی تری خواهند بود. ایشان معتقدند که اپل یک سنسور قوی تر را به گوشی های خود اضافه خواهد کرد تا کاربران بهتر از قبل بتوانند از سیستم تشخیص چهره استفاده کنند و دیگر عوامل بیرونی مثل نور تاثیر آنچنانی روی عملکرد این سیستم نگذارد.

اضافه شدن افزونه های جدید به محصولات مختلف اپل

گزارش ها همچنین نشان می دهد که شرکت اپل قصد دارد یک سیستم دوربین سه بعدی در زمان پرواز را به دستگاه های iPads در سال 2019 یا 2020 اضافه کند و امکان دارد این موضوع به گوشی های iphone در سال 2020 اضافه شود. این سیستم می تواند زمان بین سوژه و دوربین را شناسایی کند و عکس های سه بعدی ثبت کند. این سیستم به نظر می رسد که برای بخش واقعیت افزوده استفاده شود و اینکه کیفیت عکس های سه بعدی را به میزان مشخصی افزایش دهد.

ارتقای گوشی های iPhone در سال 2019

سیستم تشخیص چهره در گوشی های iPhone ماندگار است

زمانی که سال گذشته سیستم تشخیص چهره برای گوشی iPhone X معرفی شد ، این گوشی با استفاده سی هزار نقطه صورت کاربر را تشخیص می داد. ما پی بردیم سیستم خیلی خوب در تاریکی کار می کند اما در زمان وجود نور به میزان متفاوت این سیستم دچار اشکالاتی می شود. اینکه افزونه به گوشی اضافه شود که بتواند این مشکل را برطرف کند، قطعا می تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد زیرا این سیستم حالا حالاها در محصولات iPhone دیده خواهد شد.

قطعا طی ماه های آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد شرکت اپل و محصولات این شرکت خواهیم شنید و شکی نیست که این شرکت تلاش می کند با تولید محصولات جذاب و ارائه ارتقاهای متفاوت نظر کاربران را به خود جلب کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد ارتقای گوشی iPhone در سال 2019 با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید و بگویید که آیا موافق این تغییرات در گوشی های iPhone در سال هستید یا خیر.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها