ارزشمندترین استارتاپ جهان مشخص شد

0
1236
ارزشمندترین استارتاپ جهان مشخص شد

ارزشمندترین استارتاپ جهان مشخص شدکالاسودا_به تازگی خبرهای جالبی در مورد ارزشمندترین استارتاپ جهان منتشر شده است و این موضوع موضوع نشان می دهد که مالک برنامه TikTok یعنی Bytedance ارزشمندترین استارتاپ جهان است.

نام ارزشمندترین استارتاپ جهان معلوم شد

یک سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری در چین باعث شد تا شرکت Bytedance به ارزشمندترین استارتاپ جهان انتخاب شود. شرکت Bytedance صاحب برنامه پرطرفدار TikTok و اگریگیتور چینی Toutiao است. ارزش این استارتاپ چینی حدود 75 میلیارد دلار است. قبلا شرکت اوبر با ارزش 72 میلیارد دلار به عنوان با ارزشترین شرکت استارتاپ انتخاب شده بود.

عملکرد ارزشمندترین استارتاپ جهان

البته گفته شده که اوبر طی سال آینده ارزش بالاتری پیدا کند و به رقم 120 میلیارد می رسد اما تا الان شرکت Bytedance در رتبه بالاتری قرار دارد که این موضوع دستاورد بزرگی برای این شرکت بوده است. این برنامه تا همین چندوقت پیش حضوری خارج از کشور چین نداشته است. برنامه TikTok در چند وقت گذشته با برنامه Musical.ly ترکیب شد و زیر نام TikTok به فعالیت خود ادامه داد. این برنامه دارای شهرت بسیاری بین کاربران نوجوان است و حالا هم این برنامه راه خود را به شبکه های اجتماعی باز کرده است. اخیرا گفته شده که برنامه فیسبوک قصد دارد که این برنامه را برای سیستم خود شبیه سازی کند.

ارزشمندترین استارتاپ جهان مشخص شد
 

میزان درآمدزایی ارزشمندترین استارتاپ جهان

در همین بین شرکت Toutiao یکی از برنامه های برجسته در چین محسوب می شود که میلیون ها کاربر روزانه دارد که اخبار مختلف را از طریق این برنامه بررسی می کنند. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند و اخبار مختلف را از خبرگزاری های متفاوت را در این سیستم گردآوری می کند. سیستم پول سازی آن هم بری شرکت Bytedance از طریق تبلیغات است. شرکت Bytedance درآمدی دو و نیم میلیارد دلاری از طریق این برنامه داشته است که می تواند در نوع خود حیرت انگیز باشد. خیلی از شرکت های استارتاپ در این موقعیت هنوز نتوانستند به سوددهی برسند.

شرکت Toutiao و Bytedance به تازگی درگیر سیستم سانسور دولت چین شده اند و خیلی از اخبار به صورت موقت از استوری این برنامه حذف شده است. یک سری از برنامه جانبی این شرکت هم به همین دلایل متوقف شده است که می تواند سوالات بسیاری را برای کاربران به وجود آورد. مدیرعامل و موسس شرکت Bytedance در پیامی عذرخواهی خود را از تولید محتواهایی که باعث آزرده خاطر شدن کاربران و مردم شده ، اعلام کرده است.

شما همچنین می توانید این برنامه را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zhiliaoapp.musically

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها