سرانجام می توانید در واتس آپ استیکر ارسال کنید

0
994
سرانجام می توانید در واتس آپ استیکر ارسال کنید

سرانجام می توانید در واتس آپ استیکر ارسال کنیدکالاسودا – واتس آپ در آخرین آپدیت خود قابلیت ارسال استیکر را به مجموعه ویژگی های خود افزوده است.

شاید باورش دشوار باشد که واتس آپ تا کنون استیکر نداشته است، اما سرانجام این پیام رسان ساده به این ویژگی مجهز شد. واتس آپ پیش از این با وجود امکانات جذاب و دارا بودن مخاطب خود، هنوز به دیگر امکانات پرکاربرد و پر طرفدار پیام رسان های دیگر مانند استیکر مجهز نشده بود. پیام رسان واتس آپ که مالکیت آن در اختیار فیس بوک بود، چندی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان وعده مجهز شدن این پیام رسان به استیکر را داد و همچنین وعده داد که مکالمه ویدئویی گروهی نیز به زودی برای این پیام رسان عرضه خواهد شد. اکنون کاربران این پیام رسان می توانند با آپدیت به نسخه جدید در اندروید و ios  از استیکرهای جدید این اپلیکیشن استفاده کنند.

این شرکت اخیرا اعلام کرد که استیکرها تا هفته های آینده به ios و اندروید می آیند. هر چند تعدادی از کاربران گزارش داده اند که با این به روز رسانی جدید در حال حاضر به این قابلیت دسترسی پیدا کرده اند.

سرانجام می توانید در واتس آپ استیکر ارسال کنید

ارسال استیکر در پیام رسان واتس آپ

برای اینکه بخواهید استیکر ارسال کنید، کافیست در قسمت پایین صفحه روی آیکون استیکر را بفشارید و آنها را به مجموعه استیکرهای خود اضافه کنید. پس از ان کافیست استیکر مورد نظر خود را لمس کنید تا روی صفحه چت شما ظاهر شود. اگر بخواهید که استیکر ها را به بخش مورد علاقه های خود اضافه کنید، با نگهداشتن انگشت خود روی استیکر مورد نظر خود می توانید در منوی باز شده گزینه Add to Favorites  را بزنید و آن را به مجموعه استیکرهای مورد علاقه خود اضافه کنید.

واتس آپ همچنین پشتیبانی از استیکر برنامه های شخص ثالث را نیز به نسخه های اندروید و ios خود اضافه کرده است. بنابراین اگر شما بسته استیکری را از فروشگاه هایی چون گوگل پلی و اپ استور بخرید، می توانید این استیکرها را روی واتس اپ خود نصب کرده و برای کاربران خود بفرستید. شرکت واتس آپ یک راهنمای نصب استیکر را نیز برای کاربران روی پلتفرم خود منتشر کرده است.

سال گذشته بود که منابع خبری اعلام کردند که تعداد کاربران فعال روزانه واتس آپ به یک میلیارد نفر رسیده است. این میزان کاربران روزانه رقم بزرگی است و فیس بوک برای اینکه بتواند این میزان کاربر را راضی کند، باید ویژگی های کاربردی و پرطرفدار را به پیام رسان خود اضافه کند و به روز باشد.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها