ارسال بیش از 80 میلیون تراشه در سال توسط مدیاتک

0
1401

با به کارگیری فناوری 5 جی در کشورهای مختلف، پوشش شبکه‌های تجاری 5G گسترش یافته و به دنبال آن تقاضای مصرف کننده برای تلفن‌های هوشمند 5G همچنان رو به افزایش است. بنابراین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند بیشتر از قبل، دستگاه‌های 5G را به بازار عرضه می‌کنند. با افزایش تقاضا برای تلفن‌های هوشمند 5G، تقاضا برای پردازنده‌های 5G از تولید کنندگان تلفن همراه نیز در حال افزایش است. در این راستا تقاضا برای تراشه‌های 5 جی کمپانی‌های مدیاتک و کوالکوم نیز افزایش یافته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، براساس گزارش‌های اخیر، پیش بینی می‌شود محموله‌های پردازنده‌های 5 جی مدیاتک برای گوشی‌های هوشمند امسال بیش از 80 میلیون باشد. بنابراین سهم مدیاتک از بازار جهانی پردازنده‌های هوشمند 5G حداقل 40٪ ارتقا خواهد یافت.

مدیاتک تراشه‌های 5G سری Dimensions را تولید می‌کند؛ این شرکت دارای سری Dimension 1000، سری 800 و 820 است. چند هفته پیش، گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه MediaTek و Qualcomm پردازنده‌های 5G برای گوشی‌های سطح پایین را نیز معرفی می‌کنند. این تراشه‌های سطح 5G در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهند شد.

طبق گفته ، Dimension 1000 پلاس از فناوری 5G پیشرو در جهان بهره می‌برد. همچنین از شبکه‌های 5G SA و NSA دو حالته پشتیبانی می‌کند.

این تراشه تجربه سریعتر و پایدارتری را ارائه داده و سرعت شبکه بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این تراشه از بلاترین نرخ تازه سازی یعنی 144 هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها