از تمام محتویات یخچال با یک نگاه آگاه شوید

0
826
از تمام محتویات یخچال با یک نگاه آگاه شوید|کالاسودا

از تمام محتویات یخچال با یک نگاه آگاه شوید|کالاسوداکالاسودا –  سری جدید یخچالهای سامسونگ به نام FSR با درب شوکیس امکان این را فراهم کرده اند که با یک نگاه اجمالی از تمام محتویات درون یخچال با خبر شوید.

 این یخچال با دو درب کاملا مجزا در قسمت یخچال امکان دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی را فراهم می‌سازد.  درب شوکیس Showcase درب خارجی است که دسترسی به مواد غذایی پر مصرف را بدون نیاز به باز کردن در اصلی امکان پذیر می‌کند. قسمت داخلی هم می‌تواند برای مواد غذایی کم‌ مصرفتر و بزرگتر مورد استفاده قرار گیرد.

در واقع این درب به مثابه ویترینی است که میتوانید بدون باز کردن درب اصلی و همانند ویترین مواد داخل یخچال را ببینید. ظاهرا قفسه‌های یخچالهای FSR به شکلی طراحی شده که می‌توان مواد غذایی هرکدام از اعضای خانواده را بصورت جدا و در جایی در دسترس خودش چید. یعنی کودکان به طبقات پایین تر دسترسی راحت تری داشته باشند.

سامسونگ قابلیتی به اسم تویین کولینگ پلاس (Twin Cooling Plus) در این یخچال دارد که بخشهای یخچال و فریزر را بصورت جداگانه خنک می‌کند یعنی بوی مواد غذایی مختلف با هم ترکیب نمی‌شود.

مهم تر از همه اینکه با این ویژگی رطوبت مواد غذایی تا ۷۰٪ حفظ می‌شود و به زبان ساده می‌توان گفت در این مدل از یخچال ها مواد غذایی نسبت به یخچال های متداول ۲ برابر ماندگاری بیشتری دارند. این یخچال‌ها در بازار ایران در سه مدل FSR14 ، FSR 12 و FSR2 موجود است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها