از دسترس خارج شدن بازی GTA Trilogy

0
148

بیشتر از یک روز است که بازی GTA Trilogy بازسازی شده در رایانه‌های شخصی در دسترس نیست. همانطور که می‌دانید استودیو Rockstar  یک پکیج بازسازی‌شده از سه سری بازی GTA را در قالب بازی Grand Theft Auto The Trilogy عرضه کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، طبق اعلام استودیو  Rockstar، تیم پشتیبانی در حال حذف “فایل‌هایی که به طور ناخواسته در این نسخه‌ها قرار دارند” است.

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition در روز عرضه در فروشگاه Rockstar Games در دسترس نبود. Trilogy که با نسخه‌های بازسازی‌شده سه بازی GTA III، GTA: Vice City و GTA: San Andreas عرضه می‌شود، قرار بود در ۱۱ نوامبر در دسترس باشد، اما به دلیل تعمیر و نگهداری و مسائل دیگر در دسترس نیست.

تیم پشتیبانی Rockstar توئیتی ارسال و اعلام کرد که GTA Trilogy بازسازی شده در حال حاضر برای پخش یا خرید در دسترس نیست، و ما در حال حذف فایل‌هایی هستیم که به طور ناخواسته در این نسخه‌ها گنجانده شده‌اند.

این تیم اعلام نکرد که چه نوع فایل‌هایی را حذف می‌کند و چه زمانی بازی در دسترس است.

تنها اشاره کرد که امیدوار است “به‌زودی” فایل‌های نادرست را جایگزین کرده و مشکل را حل کند.

تا به امروز بررسی‌های اولیه GTA: The Trilogy – Definitive Edition امیدوارکننده نیست و طبق بررسی‌ها بازی پر از اشکالات و باگ‌هایی است که بر گرافیک بازی تأثیر می‌گذارد.

برخی از کاربران تجربه بازی‌شان را در توئیتر منتشر کرده‌اند و به نظر خوب نمی‌آید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها