از طریق این وب سایت چهره های جعلی خلق کنید!

0
748
از طریق این وب سایت چهره های جعلی خلق کنید!

به تازگی خبری جالب توجه در مورد سایتی منتشر شده که می تواند چهره های جعلی را خلق کند. این وب سایت چهره های جعلی با استفاده از هوش مصنوعی مخصوص به خود این چهره های جعلی را خلق می کند. در ادامه قصد داریم تا این وب سایت را به شما معرفی کنیم.

وب سایت چهره های جعلی

شما حتما از این موضوع مطلع هستید که هوش مصنوعی می تواند چهره های واقعی را به بهترین شکل ممکن بسازد اما حالا به نظر می رسد که این هوش های مصنوعی توانایی کارهای عجیب و غریب را هم دارند و می توانند چهره هایی را خلق کنند که اصلا وجود خارجی ندارد. فیلیپ وانگ توسعه دهنده معروفی است که به تازگی وب سایتی را به نام ThisPersonDoesNotExist درست کرده که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند چهره های بی نقص و جعلی را خلق کند.

این سایت با استفاده از الگوریتم طراحی Nvidia و تکنیک های خاص ، این چهره های بی نظیر را شکل می دهد و نکته جالب توجه تنوع این چهره ها است که این قابلیت را دارد که توجه هر فردی را به خود جلب کند.

ویژگی های هوش مصنوعی این وب سایت

نتایج این سایت بی نظیر بودند و شما می توانید در عکس های زیر این موضوع را به صورت دقیق مشاهده کنید. تنها کافی است که خط زیر چشم زن تصویر نگاه کنید که چقدر طبیعی درست شده است. زمانی که تمام بخش های این سیستم به خوبی کنار هم قرار بگیرند شما شاهد یک چهره کاملا بی نقص خواهید بود که حتما باور می کنید که این چهره واقعی است.

آقای وانگ اعلام کرده است که برای خلق این چهره ها از یک سیستم و مادربورد خیلی ساده استفاده کرده است و می توانیم بگوییم که این قابلیت تنها بخش کوچکی از میلیون قابلیت هوش مصنوعی است.وب سایت چهره های جعلی

قابلیت های بی نظیر این هوش مصنوعی

سیستمی که برای خلق این چهره ها استفاده می شود اصلا محدود نیست و تکنولوژی Nvidia به خوبی می تواند به خلق ماشین ، گربه و حتی یک اتاق خواب بپردازد و صحنه های زیبایی را خلق کند. بهتر است بگوییم که این یک شمای کُلی از قابلیت های هوش مصنوعی است و نمی توان از تمام قابلیت های آن در یک سیستم ساده استفاده کرد.

خیلی از افراد شاید از این چهره ها برای خلق شخصیت های داستان خود یا حتی بعضی افراد از این چهره ها برای کلاهبرداری اینترنتی استفاده کنند. همیشه این تکنولوژی ها مانند شمشیر دو لبه است که می تواند به دو صورت مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید از طریق لینک زیر از این وب سایت دیدن کنید:

https://www.thispersondoesnotexist.com/

شما هر بار که این سایت را رفرش کنید با عکسی جدید مواجه خواهید شد که توسط این هوش مصنوعی ساخته شده است. قطعا این سایت از جذابیت های مخصوص به خود بهره می برد که می تواند نگاه مخاطبان را به خود جلب کند.

نظر شما در مورد این وب سایت چیست؟ آیا تا به حال مشابه چنین سایتی دیده بوده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها