از نسخه جدید اندروید برای گوشی های موتورولا رونمایی شد

0
739
از نسخه جدید اندروید برای گوشی های موتورولا رونمایی شد

از نسخه جدید اندروید برای گوشی های موتورولا رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوشی های موتورولا به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت ار نسخه جدید اندروید 8.1 برای گوشی های Moto G5 و Moto G5 Plus رونمایی کرده است.

رونمایی از اندورید جدید گوشی های موتورولا

بر اساس گزارشات منتشر شده از سایت موتورولا ، از امروز نسخه جدید اندروید 8.1 برای گوشی های Moto G5 و Moto G5 Plus در آمریکا عرضه خواهد شد. شرکت موتورولا اعلام کرد که در این به روزسانی از افزونه های کاربردی رونمایی خواهد شد که از آنها می توانیم به ویژگی جدید باتری ، صفحه نمایش اشاره کنیم.

ویژگی های جدید اندروید گوشی های موتورولا

جدا از تمام ویژگی های داخلی این اندروید ، این نسخه دارای به روزرسانی های امنیتی گوشی نیز است که می تواند کمک شایانی به بالاتر رفتن امنیت گوشی کاربر داشته باشد. البته گفته شده در این به روزرسانی خیلی از باگ های این دو مدل برطرف خواهد شد و کاربران می توانند کیفیت بالاتری از این دو گوشی شاهد باشند. در زمان به روزرسانی ترجیحا سعی کنید که از WiFi استفاده کنید تا فرآیند به روزرسانی بهتر از قبل انجام شود.

نحوه دانلود دستی به روزرسانی گوشی های موتورولا

اگر شما می خواهید که به صورت دستی به روزرسانی اندروید گوشی خود را انجام دهید می توانید به بخش زیر بروید:

Settings > About phones > System updates > Download

زمانی که دانلود به روزرسانی تمام شد روی گزینه Update کلیک می کنید. هر دوی این گوشی ها در ماه مارچ 2017 و با اندروید 7 به بازار عرضه شد.

از نسخه جدید اندروید برای گوشی های موتورولا رونمایی شد

مشخصات گوشی Moto G5 Plus

روند به‌روزرسانی گوشی‌های موبایل به موتورولا هم رسیده و این شرکت به‌تازگی محصول جدیدی را با عنوان «Moto G5 Plus Dual SIM» تولید و روانه‌ی بازار کرده است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به بدنه‌ی پلاستیکی مقاوم، 3 گیگابایت رم و دوربین 12مگاپیکسلی اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این دستگاه در برابر آب مقاوم است. برای این محصول ظرفیت داخلی 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا 128 گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در Moto G5 Plus به عهده‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون 625 و پردازنده‌ی مرکزی 8هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 3 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد روانی خواهد داشت. این محصول، نمایشگر 5.2اینچی دارد که می‌تواند برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی بسیار مناسب باشد. این نمایشگر از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است. وضوح تصویر این محصول 1080×1920 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها