از نظر بیل گیتس استیو جابز نابغه بود

0
1309

بیل گیتس معتقد است كه شركتهای فن آوری سزاوار بررسی‌هایی مشابه با جلساتِ پرسش و پاسخ كنگره در ماه گذشته هستند. از نظر بیل گیتس، استیو جابز نابغه بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، مؤسس مایکروسافت در پادکست کمدین آمریکایی، دکس شپارد به نام  Armchair Expert اعلام کرد : “اگر شما به اندازه من یا هر یک از این افراد موفق باشید، سزاوار سؤال‌های بی ادبانه، ناعادلانه و سخت هستید.” گیتس به جلسه دادرسی 29 جولای اشاره داشت که در آن، مدیران اجرایی اپل، گوگل، فیس بوک و آمازون درمورد تحقیقات ضد انحصاری در شیوه‌های تجاری مورد سؤال قرار گرفتند.

در طول مصاحبه و این پادکست، گیتس در مورد بنیاد خود و اقدامات آن در راستای واکسن کروناویروس صحبت کرد، همچنین در مورد مشهور شدن و تبعات آن نیز جملاتی به زبان آورد و آن را سخت توصیف کرد.

وی گفت: ” استیو جابز نابغه بود، کاری که او انجام داد از عهده‌ی هیچ کس برنمی آمد. من حتی نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. ” گیتس اعتراف کرد که به کاریزمای مدیراجرایی اپل حسادت می‌کند.

گیتس حتی در مورد کاستی‌های شخصی خود نیز صحبت کرد. وی گفت: “من از نظر اجتماعی خیلی عالی نیستم، من نمی‌دانم چگونه آشپزی کنم و به هیچ زبانی [مسلط] صحبت نمی‌کنم و از این بابت شرمنده‌ام.”

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها