پشت پرده خرید 4 میلیارد دلاری استارتاپ دلیوری غذای آلمانی توسط شرکت کره‌ای

0
2588
Gangnam.

سئول و کره جنوبی میزبان ورود یک استارتاپ دلیوری مواد غذایی آلمانی شده اند که خدمات ارسال مواد غذایی به کاربران را بر عهده دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک کرانچ، استارتاپ کره ای  Baedal Minjok یکی از استارتاپهای اصلی تحویل مواد غذایی در این کشور، اواخر این هفته پیشنهاد خرید Delivery Hero استارتاپ مستقر در برلین را در یک معامله 4 میلیارد دلاری اعلام کرد ، که نشان دهنده یکی از بزرگترین معاملات دنیا برای این استارتاپ کره ای است.

کره جنوبی در حالی که چند سالی است از بازار استارتاپ‌های چینی در این خصوص عقب افتاده است، طی چند سال گذشته ثابت کرد که می‌تواند وارد مراکز برتر بزرگی در این خصوص شود.کی از این برنامه ها، تحویل مواد غذایی در سراسر کشور کره بود که اکنون با خرید استارتاپ Delivery Hero مستقر در برلین به مبلغ 4 میلیارد دلار ممکن می شود و یکی از بزرگترین دستاوردها برای کره محسوب می شود.

اما استارتاپ Baedal قبل از نهایی کردن فرآیند خرید استارتاپ آلمانی با قوانین آنتی تراست و انحصاری کردن بازار روبروست. زیرا Delivey Hero صاحب بزرگترین رقیب دلیوری Baedalیعنی شرکت  Yogiyo است ، و بنابراین این ادغام مشروط به تصویب شرایط و مقرراتی در جهت نقض انحصاری کردن بازار است. Delivery Hero در سال 2014 اکثریت سهام Yogiyo را خریده بود.

رشد استارتاپ ها در کره

در سئول طی 5 سال گذشته مراکز کارآفرینی زیادی رشد کرده اند و به سوددهی رسیده اند. انتظار می رود استارتاپ دلیوری مواد غذایی جدیدی که وارد این کشور شده نیز بتواند انتظارات را به خوبی برآورده کند.

در حالیکه این کشور تحت سلطه شرکت های فناوری هم پیمان دیگر نیست، صنعت استارتاپ و فرهنگ این کشور به سمت پویایی حرکت می کند و با سرازیر شدن سود به دنیای استارتاپ ها، فرصت های بیشتری در انتظار کارآفرینان محلی خواهد بود که مایل اند مسیرهای شغلی بزرگ را طی کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها