مرد استرالیایی رکورد بازی با هدست را زد

0
432
استرالیایی ها رکورد بازی با هدست را زدند|کالاسودا

استرالیایی ها رکورد بازی با هدست را زدند|کالاسوداکالاسودا_ یک مرد استرالیایی رکورددار بازی با هدست شد . این مرد استرالیایی با استفاده از هدست HTC Vive رکورد بازی با جهانی را  شکست و نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد.

این مرد،در اقدامی جالب تمامی مراحل ثبت این رکورد را در کانالی در سایت یوتیوب به نمایش گذاشت و به این منظور بازی Tilt Brush را به مدت ۳۶ ساعت و ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه بدون وقفه اجرا کرد.

اما این رکورد چگونه ثبت شد ؟

برای ثبت این رکورد، داوطلبان به طور دائمی باید از هدست یادشده استفاده کنند و نباید این کار را برای لحظه ای متوقف کنند. مزیت استفاده از بازی Tilt Brush، آزادی عمل استفاده از آن بوده که باعث شد مک نی بتواند رکورد ثبت شده خود را تغییر دهد.

وی که جک مک نی نام دارد بیش از یک روز را صرف استفاده مداوم از هدست واقعیت مجازی خود بدین منظور کرد و رکوردی بی سابقه را به خود اختصاص داد.

رکوردی که پیش از این  ثبت شده توسط،  روزنامه نگار حوزه فناوری به نام گئورگی بارات بود. وی به مدت ۱۱ ساعت به طور مداوم از هدست واقعیت مجازی استفاده کرد.

در جریان این مسابقه، داوران به مک نی اجازه دادند در چند مورد بدون برداشتن هدست به استراحت کوتاه مدت بپردازد، اما وی حتی برای غذاخوردن هم مجاز به برداشتن هدست از سر خود نشد و دیگران با دست به وی غذا دادند. همچنین وی اجازه پیدا نکرد در مدت این رقابت بخوابد.

اما هدف ثانویه این رقابت علاوه بر ثبت رکورد، کمک به بنیادی موسوم به ریچ است. این بنیاد خیریه غیرانتفاعی به کودکان معلول، محروم و نیازمند کمک می کند.

مدتی پیش، در ماه آوریل دو فرد دیگر با مشاهده بیش از ۵۰ ساعت فیلم سینمایی از طریق یک هدست واقعیت مجازی و بدون حتی یک لحظه خوابیدن رکورد دیگری را در این زمینه به ثبت رسانده بودند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها