استعفای بنیانگذار Reddit و درخواست از یک سیاه‌پوست برای تصدی پست مدیریت

0
755

بنیانگذار شبکه‌ی ردیت/ Reddit، اوهانیان به دلیل مرگ وحشیانه جورج فلوید سیاه پوست، از هیئت مدیره استعفا کرد و تمایل دارد یک فرد سیاه پوست این سمت را در دست بگیرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit روز جمعه از هیئت مدیره این شبکه‌های اجتماعی استعفا داد و به دنبال این است که یک نامزد سیاه پوست جایگزین او شود.

به دنبال این کار اوهانیان در Reddit، مدیراجرایی شرکت استیو هافمن گفت این شرکت به درخواست وی احترام می‌گذارد و در تلاش است تا سیاست محتوا خود را برای مبارزه با گفتار نژادپرستانه بر روی پلتفرم خود تقویت کند.

تصمیم اوهانیان برای استعفا در حالی صورت می‌گیرد كه ایالات متحده پس از قتل جورج فلوید یك آمریكایی غیر مسلح آفریقایی به دست پلیس، اعتراضات گسترده‌ای علیه نژادپرستی و وحشیگری پلیس برگزار می‌کند.

هافمن در مطلبی در سایت خود نوشت: “شکاف غیرقابل قبول” بین سیاست و ارزشهای محتوای Reddit به وجود آمده که باعث کاهش کارایی شرکت در مبارزه با نفرت و نژادپرستی شده است.

در اوایل هفته، آلن پائو، مدیراجرایی پیشین، هنگامی که هافمن در پاسخ به اعتراضات، نامه‌ای را به کارمندان نوشت، از Reddit انتقاد کرد.

اوهانیان، کارآفرین اینترنتی، که با تنیس باز سیاه پوست سرنا ویلیامز ازدواج کرده و یک فرزند رنگین پوست دارد، یک میلیون دلار به کمپ کالین کاهپرنیک Know Your Right پرداخت کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها