استفاده از تیک تاک برای سربازان آمریکایی ممنوع شد

0
247

 سربازان ارتش ایالات متحده پس از تصمیم ممنوعیت برنامه، دیگر نمی توانند از تیک تاک در گوشی‌های متعلق به دولت استفاده کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، این اقدام در میان نگرانی های مداوم صورت می گیرد که برنامه ویدیویی تیک تاک متعلق به شرکت بایتدنس مستقر در پکن می تواند امنیت ملی را به خطر بیاندازد یا از آن برای تأثیرگذاری یا نظارت بر آمریکایی ها استفاده کند.

تهدید سایبری برای ارتش آمریکا

سرهنگ دوم رابین اوچوا سخنگوی ارتش گفت: “این یک تهدید سایبری محسوب می شود.” این خبر را در تاریخ 30 دسامبر منتشر شد. طبق گزارش ها ارتش استفاده از تیک تاک را برای اعضای خود ممنوع کرده است.

در اوایل ماه جاری، هر دو نیروی دریایی و وزارت دفاع آمریکا، هشدارهایی را در مورد تیک تاک منتشر کردند. نیروی دریایی پیش از این به اعضای خود گفته بود كه برنامه را به گوشی خود اضافه نكنند و یا اگر از قبل نصب كرده بودند آن را از دستگاه‌های خود پاک کنند.

 وزارت دفاع همچنین به كاركنان دستور داد كه “نسبت به برنامه های بارگیری شده که می‌توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم به محتوای آنها نظارت کنند هشیار باشند و آنها را بلافاصله حذف كنند. یکی از این برنامه ها تیک تاک است که باید آن را حذف كنید تا در معرض نشت اطلاعات شخصی قرار نگیرند.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها