استفاده از ساعت هوشمند اپل برای شناسایی دانشجویان

0
484

کالاسودا –  دانشجویان دانشگاه آلاباما اکنون میتوانند از اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل خود برای شناسایی هویت به جای کارت دانشجویی استفاده کنند.

امروزه استفاده از انواع گجتها در زندگی ما به امری روتین تبدیل شده است که این امر سبب میشود، بسیاری از محصولات سنتی پیشین تبدیل به محصولات دیجیتالی جدید شوند. به عنوان مثال خلبانان شروع به استفاده از iPads به جای کتابچه های کاغذی کردند و یا مربیان ورزش برای راهنمایی ورزشکاران از تبلت ها و پلی بوک ها استفاده می کنند.

به نظر میرسد که دیجیتالی سازی به کارت دانشجویی دانشجویان نیز رسیده است. دانشگاه آلاباما اخیرا اعلام کرده است که دانشجویان به زودی قادر خواهند بود به جای کارت دانشجویی از اپل واچ خود استفاده کنند. این نوآوری در نمایشگاه WWDC 2018 به اطلاع همگان رسیده بود و اکنون در بازه نزدیک به بهره برداری است.

به گزارش آسوشیتدپرس، استورات بل، رئیس دانشگاه آلاباما در این باره گفته است که برنامه توسعه این کار را از یک سال پیش طی همکاری با اپل طرح ریزی کرده است.

 او ادامه داد: ما درواقع برای مدت کوتاهی این پروژه را به صورت محرمانه پیش بردیم. این یک برنامه فناورانه برای نسل بعدی است که به دانشجویان اجازه میدهد، موارد امنیتی و مالی خود در دانشگاه را از طریق ساعت هوشمند اپل واچ خود پیگیری کنند.

انتظار میرود که این ویژگی اواخر پاییز همراه با رونمایی از ios 12 برای ساعتهای هوشمند عرضه شود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید