استفاده ۱۰۰ درصدی اپل از انرژیهای پاک

0
526

کالاسودا – تسهیلات اپل اکنون به طور کامل از انرژی های پاک به عنوان سوخت خود استفاده میکند.

اپل در حال پشت سر گذاشتن هدف خود می باشد که استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی های پاک است. این شرکت روز گذشته اعلام کرد که تمام تسهیلات این شرکت فناوری در سراسر جهان از طریق انرژی های تجدیدپذیر و پاک طراحی شده است. این تسهیلات شامل فروشگاه ها، دفاتر و مراکز داده ای هستند که از انرژی های خورشیدی، هیدروژنی، بادی و دیگر منابع پاک تغذیه میکنند.

 اکنون با تاثیری که انرژی های پاک در تسهیلات ۴۳ کشور گذاشته است، بسیاری از تامین کنندگان دیگر اپل نیز در پی پیوستن به این کار هستند. اکنون کارخانجات آیفون در شانگهای و کانشان که بخشهایی از تکنولوژی Face ID و Animoji را می سازند، از این کار استقبال کرده اند. گوگل نیز پیش از این منابع انرژی خود را از میان انرژی های پاک انتخاب کرده بود.

رسیدن به ۱۰۰ درصد استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، یک ماموریت طولانی برای این شرکت بوده است. در سال ۲۰۱۵ این میزان توسط اپل به ۹۳ درصد رسیده بود. طبق گفته اپل پروژه های بزرگتر این شرکت نیز در راستی عملیات انرژی های پاک قرار گرفتند. بیست و پنج پروژه نیز از انرژی های خورشیدی، بادی و … استفاده میکردند که در مجموع ۶۲۶ مگاوات انرژی تولید میکرد.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد