در الکام استارز 96 چه گذشت؟

0
848

 

در الکام استارز 96 چه گذشت؟کالاسودا- اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ دیروز در حالی برگزار شد که در این دوره استارت اپها و شتاب دهنده ها نقشی پررنگ و حضوری پرشور داشتند. امسال فضای بیشتری به استارت آپها اختصاص داده شده بود و انها با حضور در دو سالن 8 و 9 به معرفی کسب و کار خود به مخاطبان پرداختند. نمایشگاه الکامپ که هر ساله در نمایشگاه بین المللی برگزار میشود، مهمترین همایش در زمینه تولید و عرضه محصولات فناوری است و هدفش ایجاد فضای تعامل بین شرکت‌کنندگان و مخاطبان این نمایشگاه است. خبرنگاران کالاسودا این فرصت را مغتنم شمرده و حین بازدید از این سالن، اطلاعاتی در خصوص بعضی از این استارت اپها گرداوری کردند که در ادامه گزارش، توضیحاتی درباره نحوه خدمات رسانی تعدادی از ان را با هم میخوانیم.

 
لم بده، کارات با ما!
لمبده

یکی از استارت اپهایی به نظر در حوزه جالبی وارد شده بود که شاید دیگران از ان غافل بودند: یعنی حوزه خدمات خانگی. اپلیکیشن این استارت اپ “لم بده” نام دارد (www.lambede.ir) ارائه دهنده کلیه خدمات خانگی (برای شروع تمیزکاری)، و در ادامه تعمیرات، باغبانی، اسباب کشی، رنگ و نقاشی و شست و شوی فرش و موکت بدون تعطیلی است. این شرکت از کادر مجرب و اموزش دیده استفاده میکند و این اطمینان را به شما میدهند که کارها را به بهترین نحو انجام دهند. همچنین این شرکت با ارزیابی مداوم کارکنان و همچنین نظرسنجی از مشتریان همواره به کنترل کیفت خدماتش می‌پردازد و گارانتی خدمات و بازگشت پول میدهد تا اگر از انجام سفارش راضی نبودید طی تماس با پشتیبانی مشکل خود را در میان گذارید. نکته جالب دیگر در مورد این خدمات اینکه لوازم ضروری و مورد نیاز برای انجام کارها نیز توسط متخصص لم بده اورده می شود. این لوازم میتواند شامل دستمال و پاک کننده هابه صورت یک بار مصرف در یک بسته بندی جذاب باشد. این استارت اپ دارای مجوز از انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است. “ما کارهای وقت‌گیرت رو انجام می‌دیم، تو به کارای مورد علاقه‌ت برس” شعار این استارت اپ است.

 
پلتفرمی تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی
تپسل

دیگر استارت آپی که قصد معرفی ان را در این گزارش داریم، آژانس تمام خدمت تپسل است که یک شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال است. این شرکت در سال 94 با ارائه سرویس تبلیغات ویدئویی درون برنامه ای برای اولین بار در ایران کار خود را شروع کرد. اما اکنون میلیونها کاربر فعال داشته و با در اختیار داشتن طیف وسیعی از رسانه های دیجیتال، اعتماد برندهای ایرانی و بین المللی را برای حضور در فضای دیجیتال به خود جلب کرده است. از مزیت های رقابتی این کسب و کار میتوان به دسترسی به 30 میلیون کاربر و ایجاد جریان درامدی پایدار برای ناشران اشاره کرد که سعی دارد با داشتن تبلیغات پرشمار و با کیفیت، تجربه کاربری انها را بهبود بخشد. این گروه ایده اولیه کار و مفهوم نامگذاری ان را اینطور توصیف میکنند که تصمیم داشتیم به امر تبلیغات و زیرساخت موبایل وارد شویم . به همین دلیل اسم این بخش را تپسل گذاشتیم و مذاکره با ناشران را شروع کرده و محصول اولیه را رسما لانچ کردیم. نکته جالب اینکه فرقی نمیکند که مخاطب هدف گذاری شده شما در حال تماشای ویدئو به صورت انلاین باشد، بازی کند، اخبار را در یک خبرخوان پیگیری کند یا در حال استفاده از یک اپلیکیشن باشد، ما او را شناسایی کرده و پیام شما را به وی میرسانیم. پلتفرم تپسل با روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی، پیوسته در حال بهینه کردن این فرایندهاست. همچنین تپسل با اتکا به تجربه گذشته، هوش مصنوعی و بهینه سازی لحظه ای میتواند بهترین گزینه ها را برای اجرای یک کمپین انتخاب کند. در واقع جامعه هدف شما را به صورت هوشمند شناسایی و انتخاب کند. لازم به یاداوری است که تپسل پیاده سازی اسانی دارد، از انواع مختلف تبلیغات به طور یکپارچه پشتیبانی میکند، برای موتورهای مختلف بازی سازی توسعه داده شده است و برای پلتفرمهای مختلف در دسترس است. تیم پشتیبانی تپسل نیز برای راهنمایی در پیاده سازی، بروز رسانی و حل مشکلات احتمالی در کنار شماست. همچنین برای پیاده سازی بهتر و موثر تبلیغات از تیم پابلیشری انها کمک بگیرید.

 
تبادل اطلاعات با فعالان صنعت طراحی مبلمان
خوگر

خوگر، دیگر استارت اپی است که جدیدترین اخبار حوزه مبلمان، معماری و دکوراسیون داخلی را به شما عرضه میکند. علاوه بر ان از طریق فروشگاه اینترنتی خوگر میتوانید خرید ساده و بدون دردسری داشته باشید. خوگر با ایجاد یک ظرفیت بی انتها برای مشتریان، تولیدکنندگان و طراحان انها را در یک محیط کارامد به دور هم جمع کرده و خدمات متعددی ارائه میکند. مشتریان اصلی ما تامین کنندگانی هستند که به دنبال برقراری ارتباط موثر با خریداران نهایی، طراحان و معماران اند. انها به تامین کنندگانی که در این فضا قرار دارند کمک خواهند کرد تا حضور پر قدرتمندی داشته باشند و تامین کنندگانی که در حال حاضر به دنیای تکنولوژی ورود نکرده اند را برای حضور موثر در این فضا همراهی خواهند کرد. از دیگر مزایایی که خوگر در اختیار تامین کنندگانش قرار میدهد میتوان به افزایش اگاهی از برند برای خریداران نهایی، معرفی کامل محتوایی محصولات در فضای مجازی و سایر خدمات و ظرفیتهایی که بلقوه بر اختیار انها قرار خواهد گرفت اشاره کرد. خوگر در حوزه مبلمان، اطلاعاتی مانند کیفیت محصول، ابعاد محصول، رنگ و جنس ان، بررسی تخصصی و نظرات کاربران راجع به کالا و… در وبسایت و شبکه های اجتماعی به راحتی در اختیارتان می گذارد و پس از بررسی کامل میتوانید با چند کلیک محصول را بدون تاخیر درب منزل خود تحویل بگیرید. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد خوگر ارائه مشاوره توسط کارشناسان دکوراسیون و معماری است که اگاهی بسیار خوبی راجع به محصولی که مد نظر دارید در اختیارتان قرار میدهد. شما با حضور در بخش مطالب وبسایت خوگر این امکان را دارید که با تمامی اجزای صنعت مبلمان تبادل اطلاعات و محتوا کنید.

 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها