اسپاتیفای به بازار هند نزدیک میشود

0
713

کالاسودا – مدیر اسپاتیفای بیان کرده است که به زودی برنامه هایی را در بازار هند اجرا و به این بازار ورود پیدا خواهد کرد.

به گفته دانیل اک مدیرعامل اسپاتیفای، این مجموعه در تلاش است تا خدمات خود را به بازار هند نیز عرضه کند. اِک در کنفرانس خبری اکونومیک تایمز این خبر را اعلام کرد، هرچند که زمانبندی دقیقی برای آن بیان نکرد.

مدیر اسپاتیفای بیان کرد که ما در حال کار بر روی راه اندازی سرویسمان در بازارهای بزرگ دنیا هستیم که شامل هند، روسیه و کشور های آفریقایی است که دارای فرهنگ موسیقی غنی هستند، خصوصا قاره آفریقا که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد و فستیوالهای موسیقی زیادی در سراسر آن برگزار میشود. هند نیز در بالای لیست این کشورها قرار دارد که نشان از اولویت این کشور برای اسپاتیفای است.

اسپاتیفای اقدامات زیادی را در مورد اجاره فضای اداری در ماه فوریه در بمبئی انجام داده بود. این شرکت همچنین مدیر بیزینس قبلی گوگل را به عنوان رئیس بخش عملیات خود در هند منصوب کرد.

 این شرکت اعلام کرده است که ۳۰۸ کارمند آن در پایان سال ۲۰۱۷ در ۲۰ بازار افزایش خواهد یافت، اما مشخص نیست که چه تعداد از آنها در هند خواهند بود.

 این سرویس اخیرا در رومانی، ویتنام و آفریقای جنوبی شروع به کار کرده است و در آینده ای نزدیک به دیگر نقاط دنیا نیز خواهد رسید.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید