اسپیکرهای هوشمند از گجتهای پوشیدنی جلو میزنند؟

0
514

کالاسودا – انتظار میرود که امسال اسپیکرهای هوشمند محبوب تر از گجتهای پوشیدنی شوند.

بدون شک تولید اسپیکرهای هوشمند آخرین ترند تکنولوژی در دنیاست. و دستیارهای صوتی نظیر گوگل اسیستنت و سیری به سمت گوشی های هوشمند نیز در حال حرکت اند.

در حقیقت به نظر میرسد که این اسپیکرها در بازه زمانی محبوب تر از دیگر گجتها خصوصا گجتهای پوشیدنی شوند و امسال همان بازه زمانی است که این اسپیکرها بقیه محصولات را کنار میزنند.

بر طبق پیش بینی های مرکز eMarketer ، تعداد کاربران اسپیکرهای هوشمند در آمریکا در سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ با رشد ۴۸ درصدی مواجه خواهد شد که این بدین معنی است که تعداد این اسپیکرها از ۱۶ میلیون دستگاه به ۷۶.۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.

در ابتدای سال نیز گزارشی مبنی بر اینکه از هر ۶ آمریکایی ۱ نفر اسپیکر هوشمند دارد منتشر شد. جای تعجب ندارد که اگر این تعداد در آینده افزایش یابد. در حال حاضر آمازون به لطف سیستم الکسا و تخفیفهای مناسبی که برای این دستگاه در سایتش دارد، رهبر بازار اسپیکرهای هوشمند است.

گوگل نیز در پس آن قرار دارد و گفته شده که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ از نظر میزان عرضه اسپیکر هوشمند امازون را پشت سر گذاشته است.

اپل نیز سومین برندی است که در حال تعقیب این دو است و شاید یکی از دلایل آن قیمت بالای هوم پادهایش باشد. هرچند شنیده میشود که شرکت درحال ایجاد برند فرعی با قیمت مناسبتری برای محصولات گروه اسپیکر خود است که احتمالا در نمایشگاه توسعه دهندگان خود در آن خصوص صحبت خواهد کرد.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها