اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ؛ جالب ترین اسپیکر با 9 دلار

0
1261
اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ؛ جالب ترین اسپیکر با 9 دلار

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ؛ جالب ترین اسپیکر با 9 دلارکالاسودا- اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی به تازگی وارد بازار جهانی شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول با کیفیت توسط کمپانی قدرتمند شیائومی روان بازار فروش شده و بسیاری از ویژگی های یک اسپیکر مناسب قابل حمل و مقرون به صرفه را دارد. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی که بدون اطلاعیه قبلی روانه بازار شده این روز ها فروش بسیار خوبی را تجربه می کند.

شیائومی ؛ برندی که همه نیاز های کاربران را تولید می کند

در حال حاضر کمتر برندی را می توان پیدا کرد که تمام نیاز های کاربران را به صورت کامل برطرف کند. بسیاری از برند های سرشناس همچون سونی و سامسونگ روی این موضوع تاکید بسیار زیادی داشتند اما سونی که در بخش موبایل چند سالی است موفقیتی به دست نیاورده و همتای کره ای آن نیز در بسیاری از بخش ها هنوز نماینده ای ندارد اما شیائومی درگر علاوه بر محصولاتی الکترونیکی لوازم های دیگری را تولید می کند و از این رو یک برند منحصر به فرد محسوب می شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ؛ جالب ترین اسپیکر با 9 دلار

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ؛ تمام ویژگی های مثبت در یک قاب کوچک

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی ابعاد بسیار خوبی دارد و به آسانی قابل حمل است. این اسپیکر کوچک جدید با توجه به ابعادش بسیار جالب است: ۵۰ میلی‌متر قطر در ۳۲ میلی‌متر ارتفاع با وزنی ۵۴ گرمی. ابعاد، همراه با طراحی ساختاری بر روی یک پوشش پارامتریک، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی را تبدیل به یک محصول با کیفیت و زیبا می کند، البته این اسپیکر ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد که ظاهر و ابعاد تنها بخش از آن محسوب می شود. این اسپیکر قدرتمند دارای میکروفون است و برای مکالمه بسیار مفید خواهد بود. در قسمت جلو ما استاتوس LED را می‌بینیم. دکمه روشن شدن این دستگاه برای همگام سازی نیز استفاده می‌شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi 2 شیائومی تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می کند این قابلیت بسیار شبیه به برند ها و محصولات دیگر است. این محصول از طریق بلوتوث ۴٫۲ به دستگاه شما متصل می‌شود به همین دلیل قابلیت همگام سازی با تمام دستگاه ها را دارد. این محصول به یک باتری ۴۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که حدود ۶ ساعت پخش با حداکثر ولوم را تضمین می‌کند. اسپیکر شیائومی با قیمتی باور نکردنی در بازار جهانی موجود است و با قیمتی در حدود 9 یورو به فروش می رسد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها