اسپیکر بوم باکس الجی جی ۷ قصد دارد تمام دنیا را شگفت زده کند

0
532

کالاسودا- شرکت الجی با وجود اینکه تنها چند روز تا رونمایی رسمی پرچمدار خود یعنی LG G7 ThinQ مانده است اخباری را منتشر کرد به گونه ایی که تمام علاقه مندان به موسیقی را به سمت خود متمایل کرد. امروز این کمپانی کره ایی اعلام کرد که اسپیکر های بوم باکس (BoomBox) استفاده شده در این گوشی هوشمند قدرتی ده برابر اسپیکر گوشی های دیگر دارد.

کمپانی الجی در سال جدید سعی دارد بتواند در یکی از مهم ترین بخش های گوشی های هوشمند از دید کاربران گام بلندی بردارد به نظر می رسد این شرکت از فضای داخلی گوشی خود استفاده کرده در تصویر منتشر شده نشان می دهد که اسپیکر این گوشی موبایل در پایین سمت راست قرار دارد اما می تواند برای بالاتر بردن صدای خود از محیط های خالی دستگاه بهره ببرد . علاوه بر اعلام این خبر از گوشی LG G7 ThinQ این شرکت بیان کرد که پرچم دار خود دو برابر بیس بیشتری نسبت به گوشی های دیگر در کنار قدرت ده برابری آن دارد.که نشان می دهدصدای  این گوشی ۶ دسی بل افزایش یافته است.  البته اینجا یک سوال مطرح  می شود که این دستگاه از کدام گوشی های هوشمند قدرتمند تر است آیا می توان اسپیکر های بوم باکس (BoomBox) را بسیار قدرتمند تر از اسپیکر های آیفون دانست؟؟

همچنین در این خبر رسمی یک موضوع دیگر نیز بیان شد تا نشان دهد الجی از نگه داشتن جک ۳.۵ میلی متری پرچم دار خود هدف خاصی دارد و مانند پرچم دار نسخه قبلی قبلی از صدای Hi Fi و DAC چهارتایی نیز بهره برده شده که موارد جدید را می توان در صدای فراگیر ۳ بعدی تا ۷.۱ کاناله مشاهده کرد که بدون شک الجی را در سال جاری یکی از مهم ترین گزینه های خرید گوشی هوشمند برای علاقه مندان به دنیای موسیقی تبدیل خواهد کرد.

باید تا روز رونمایی رسمی LG G7 ThinQ ضبر کرد و قدرت این اسپیکر های بوم باکس (BoomBox) را مشهده کرد تا بتوان عملکرد آن در مقابل گوشی های پرچم دار دیگر را مشاهده کرد که اگر قدرتی بسیار بیشتر از برندهای قدرتمند گوشی های هوشمند در بخش صدا داشته باشد باید انتظار یک تحول بسیار بزرگ را برای پرچم داران سال های آینده رقبای این برند کره ایی داشته باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها