ایکیا و سونوس ماه آینده اسپیکر هوشمند خود را رونمایی می کنند

0
347
ایکیا و سونوس ماه آینده اسپیکر هوشمند خود را رونمایی می کنند

سال گذشته بود که ایکیا اعلام کرد که با همکاری شرکت سونوس Sonos برای ایجاد مجموعه ای از اسپیکرهای هوشمند همکاری خواهد کرد. اما این اولین بار نیست که ایکیا دست به تولید چنین محصولاتی زده است، ایکیا پیش از این اسپیکرهای بلوتوثی خود را تولید کرده بود و خبر خوب اینکه اکنون اسپیکرهای هوشمند این به این بازه محصولات اضافه خواهند شد.

این شرکت اعلام کرده است که همراه با Sonos اسپیکرهای هوشمند خود را در رویداد FEEL HOME در میلان در ماه آوریل رونمایی خواهد کرد. بیورن بلاک، مدیر کسب و کار محصولات خانگی ایکیا در سوئد  در این باره می گوید» همکاری ما با sonos در ترکیب دانش مبلمان و محصولات خانگی و تخصص سونوس در ایجاد تجربیات صوتی برای هر اتاق در خانه است. و در میلان ما این تجربه را به دنیای حقیقی و تجربه نور و صدا خواهیم آورد.

جزئیات در مورد این اسپیکر هوشمند ایکیا در حال حاضر کم است، اما انتظار می رود که این شرکت نسخه ای را منتشر کرد که رومیزی و سبک وزن باشد و احتمالا اسپیکر دیگری نیز نسخه دیواری دارد. باید دید آیا این اسپیکر کدام ویژگی دیگر اسپیکرهای هوشمند مانند آمازون اکو، گوگل هوم و یا هوم پاد را خواهد داشت.

انتظار می رود که اسپیکر هوشمند ایکیا اواسط تابستان سال آینده رونمایی شد و احتمالا ایکیا در قیمت گذاری آنها قیمت مقرون به صرفه را لحاظ کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها