چگونه نرم افزار اسکایپ را از گوشی های هوشمند حذف کنیم؟

0
1279
چگونه نرم افزار اسکایپ را از گوشی های هوشمند حذف کنیم؟

اسکایپ نرم افزار بسیار مشهوری است که در زمینه برنامه های تماس ویدئویی قرار دارد، این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی دارد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، حال قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه حساب کاربری اسکایپ را حذف کنیم.

با این وجود اگر گشوی هوشمند شما دارای سیستم عامل iOS است، این موضوع را در نظر داشته باشید که FaceTime جذابیت های بیشتری را برای شما فراهم می کند و استفاده از آن ساده تر است. همچنین گاهی اوقات این نرم افزار برای شما استفاده خاصی ندارد و قصد دارید حساب کاربری آن را حذفکنید. در نظر داشته باشید که اسکایپ برای گوشی های هوشمند و همچنین سیستم عامل های مک و ویندوز نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آموزش حذف حساب کاربری اسکایپ در گوشی های هوشمند آیفون

مانند بسیاری از نرم افزارها حذف اسکایپ بسیار ساده است، روی گوشی هوشمند خود به بخش تنظیمات بروید و سپس گزینه General را انتخاب کنید، به بخش حافظه داخلی آیفون یا آیپد خود رفته و برنامه اسکایپ را در لیست نرم افزار های مشاهدهکنید. هنگامی که آن را پیدا کرده وارد آن شوید و گزینه حذف نرم افزار را انتخاب کنید.آموزش حذف حساب کاربری اسکایپ در گوشی های هوشمند آیفون

آموزش حذف حساب کاربری اسکایپ در گوشی های اندروید

حذف این نرم افزار نیز مانند سیستم عامل اندروید ساده است و برای این کار باید برنامه گوگل پلی را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید و در بخش My Apps & Games به بخش نرم افزار های نصب شده خود بروید. حال در این بخش نرم افزار اسکایپ را پیدا کرده و آن را حذف کنید. این رویه کمتر از یک دقیقه زمان می برد و می توانید به حذف اسکایپ خود بپردازید.توجه داشته باشید که برای حذف سریع تر این نرم افزار نیز می توانید مانند اپلیکیشن های دیگر روی آیکون تصویر نگه داشته و گزینه ضربدر را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که مراحلی که در بخش زیر مورد بررسی قرار می دهیم، مراحل حذف نرم افزار است و برای حذف حساب کاربری نیاز دارید که روی این بخش کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید و از این طریق به غیر فعال کردن حساب کاربری خود بپردازید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها