چطور اسکرین شات در اندروید با کمک دکمه های فیزیکی بگیریم؟

0
254
چطور اسکرین شات در اندروید با کمک دکمه های فیزیکی بگیریم؟

اگر می خواهید از مکالمات، تصاویر، ویدئوها و موارد دیگر در گوشی خود عکس بگیرید اما گوشی شما روشی نرم افزاری برای انجام این کار فراهم نکرده است، می توانید با استفاده از اسکرین شات در اندروید با کمک دکمه های فیزیکی این کار را انجام دهید. در زیر راهنمای انجام این کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اسکرین شات در اندروید

اگر می خواهید عکس یا مکالمه ای را به صورت تصویر روی گوشی خود ذخیره کنید، نیاز است که از صفحه اسکرین شات بگیرید. برای این کار در گوشی های اندرویدی می توانید از دکمه های جانبی استفاده کنید. شاید تا کنون این کار را انجام داده اید اما یا موجب خاموش کردن گوشی شده یا دکمه صدا را تا انتها زیاد کرده اید. اما این کار ترفند خاص خود را دارد. بدون دانستن دسته بندی صحیح دکمه ها، می توان گفت که این کار اندکی سخت می شود، به همین دلیل است که ما این راهنمای ساده را در مورد چگونگی گرفتن عکس روی یک دستگاه اندرویدی مطرح کردیم.

برخی از گوشی های جدیدتر Android دارای یک عملکرد تصویر است به این معنی است که در منوی کشویی می توانید یک بخش را برای گرفتن اسکرین شات فشار دهید.اما بعضی گوشی های اندرویدی دارای دکمه های خاص هستند که با نگهداشتن آن می توانید از صفحه عکس بگیرید – نگران نباشید، ما شما را از همه چیز اگاه می کنیم.

اسکرین شات در اندروید

چگونه از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی و تبلت عکس بگیریم؟

برای اسکرین شات محتوایی که روی گوشی های اندرویدی، ابتدا دکمه Power را فشار داده و نگه دارید و سپس دکمه کاهش صدا را فشار دهید. قبل از فشار دادن دکمه کاهش صدا، انگشت خود را از دکمه پاور آزاد نکنید، چرا که در این صورت ممکن است صفحه نمایشتان خاموش شود.

گوشی شما به شما یک نشانه بصری شبیه به حالت عکس گرفتن به همراه صدای فلش دوربین می دهد – گاهی اوقات یک تصویر کوچک از تصویر گرفته شده در گوشه پایین پایین می آید، و گاهی اوقات طرفین صفحه نیز روشن می شوند. اگر این را نمی بینید، ممکن است تصویر ذخیره نگردد، بنابراین گالری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اسکرین شما ذخیره شده است.

این ترکیب دکمه ای ممکن است برای هر گوشی ای کار نکند، بنابراین اگر این اتفاق افتاد نگران نباشید و روش های دیگر را امتحان کنید.

چگونه از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی و تبلت عکس بگیریم؟

اسکرین شات در گوشی هایی با دکمه هوم فیزیکی

برای گوشی های هوشمند و تبلت ممکن است از ترکیب برخی دکمه های دیگر برای اسکرین شات گرفتن استفاده کنید. اگر مراحل فوق کار نکند، ابتدا دکمه Power را فشار دهید و سپس دکمه Home را بزنید. این روش معمولا روی گوشی های قدیمی تر که هنوز دکمه فیزیکی دارند کار می کند.

اگر می خواهید از صفحه نمایش عکس بگیرید، در اینستاگرام عکسی را ذخیره کنید یا در یک بازی امتیاز بالایی کسب کرده اید و می خواهید آن را به دوستانتان نشان دهید، برای تمام این موارد این کلیدهای میانبر را به حافظه بسپارید.

اسکرین شات در گوشی هایی با دکمه هوم فیزیکی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها