اضافه شدن‌ها NFT ها به اینستاگرام

0
48

به گفته‌ی مارک زاکربرگ به زودی NFT ها در اینستاگرام قرار می‌گیرند؛ البته وی جزئیاتی در این باره ارائه کرد؛ اما به ویژگی‌های خاص آن اشاره‌ای نکرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، به گفته Engadget و The Daily Beast، طبق صحبت‌های مارک زاکربرگ متا NFT ها را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

زاکربرگ در طول جلسه‌ای در South By Southwest گفت که “در طی چند ماه آینده، توانایی وارد کردن برخی از NFT های شما، به اینستاگرام در دسترس خواهد بود.”

سال گذشته، آدام موسری، رهبر instagram، گفت که تیم “به طور فعال در حال بررسی NFT ها” است، اما هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشد.

در ماه ژانویه، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد تیم‌هایی در فیسبوک و اینستاگرام در حال کار بر روی یکپارچه‌سازی NFT هستند.

ادغام NFT در اینستاگرام در ابتدا نسبتاً محدود است

البته هنوز مشخص نیست که استفاده از NFT در اینستاگرام به چه معنا است. شاید بتوان یک پست محبوب را به عنوان NFT بفروشید؟ یا NFT هایی به عنوان گذرنامه به مردم اجازه‌ی خواندن داستان‌های خاص را می‌دهند؟ متا هنوز چیزی اعلام نکرده است.

NFT چیست؟

NFT ها مالکیت اقلام دیجیتال منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهند تا ان ها را بخرید و بفروشید و با استفاده از بلاک چین، مالکیت آنها را پیگیری کنید. NFT مخفف “non-fungible token” است و از نظر فنی حاوی هر چیز دیجیتالی است، از جمله نقاشی، تصاویر متحرک GIF، آهنگ‌ها یا آیتم‌های موجود در بازی‌های ویدئویی.

البته instagram اولین شبکه‌ی اجتماعی بزرگ با NFT نخواهد بود. در اوایل سال، توئیتر قابلیتی را معرفی کرد که به برخی از کاربران اجازه می‌داد NFT خود را به عنوان تصویر پروفایل خود تنظیم کنند. این تصاویر به صورت شش ضلعی نشان داده می‌شوند و هر کسی که علاقه مند است می‌تواند برای دیدن NFT کلیک کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها