اضافه شدن اندروید اوتو به خودروهای جدید شرکت تویوتا

0
505

کالاسودا_ خبرهای تازه ای از سوی شرکت تویوتا به گوش می رسد که نشان می دهد خودروهای جدید این شرکت مجهز به برنامه اندروید اوتو باشند.

همکاری شرکت تویوتا و گوگل

طی سال های گذشته برنامه اندروید اوتو به خیلی از خودروهای مدرن شرکت های خودروسازی اضافه شده است. جدا از رشد روز افزون این برنامه ، تویوتا مخالف اضافه شدن این برنامه به سیستم خودروهای خود بود اما به نظر می رسد که شرکت تویوتا بالاخره با گوگل همکاری خود را آغاز کرده است و این موضوع می تواند تغییرات بزرگی را در صنعت خودروسازی تویوتا ایجاد کند.

زمانی که اندروید اوتو به بازار عرضه شد ، خیلی از شرکت های خودروسازی هنوز با آن غریبه بودند و نیازمند آشنایی بیشتری با این نرم افزار بودند. یکی از مشکلات این برنامه استفاده از اطلاعات زیاد کاربران بود و به همین دلیل بود که شرکت تویوتا مخالف اضافه شدن این برنامه به سیستم خود بود.

اما در ماه ژانویه امسال ، تویوتا اجازه نصب برنامه CarPlay اپل را صادر کرد و این برنامه در خودروهایی مانند Avalon ، Corolla Hatchback و RAV4 نصب شود. بعد از این اتفاق شرکت تویوتا تصمیم گرفت تا از اندروید اوتو هم در خودروهای خود استفاده کند اما هنوز نوع خودروها مشخص نشده است.

خودروهای انتخابی شرکت تویوتا برای استفاده از این برنامه

متاسفانه مشخص نبودن نوع خودروها باعث می شود تا شایعات در این زمینه به بالاتری حد خود نزدیک شود. از خودروهایی مانند لکسوس نام برده می شود که می تواند جذابیت این خبر را بیشتر از قبل کند. این قرار رسمی بین دو شرکت گوگل و تویوتا تا اوایل اکتبر منعقد خواهد شد.

قرارداد پر سود و منفعت شرکت تویوتا

این اتفاق می تواند باعث شود تا کاربران این خودروها به مرور افزایش یابند و این قرارداد را می توانیم یک بازی برد برد برای هر دو شرکت بدانیم. شرکت تویوتا با این قرارداد می تواند گامی بزرگ در زمینه تولید خودروهای هوشمند و جذاب بردارد و کاربران بیشتری را نیز به سوی خود جلب کند.

– دو شرکت تویوتا و گوگل هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده اند ولی به زودی این موضوع اعلام خواهد شد.

– هنوز مشخص نیست که کدام خودروهای سبک و سنگین شرکت تویوتا مجهز به اندروید اوتو باشند.

– این قرارداد احتمالا تا ماه اکتبر منعقد خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها