اضافه شدن قابلیت کاربردی و جذاب به گوشی اس 10 سامسونگ!

به قدری خبر جذاب و جالب توجه در مورد شرکت سامسونگ و قابلیت کاربردی و جذاب گوشی اس 10 آن زیاد است که ما نمی دانیم که به کدام یک از آنها بپردازیم. قطعا تمام خبرهای مرتبط یا این گوشی جذاب و استثنایی است.

رونمایی از قابلیت کاربردی و جذاب گوشی اس 10 سامسونگ

زمانی که شرکت سامسونگ از صفحه نمایش Infinity-O در گوشی اس 10 خود رونمایی کرد توانست نگاه همه کاربران را به خود جلب کند ولی نکته اصلی که شاید شرکت سامسونگ به آن بی توجه ای کرده این است که شاید همه ی کاربران طرفدار دوربین های سلفی روی صفحه نمایش نباشند و تمایل داشته باشند تا بریدگی این دوربین ها روی صفحه نمایش را حذف کنند.

به همین خاطر شرکت سامسونگ قابلیتی را در گوشی اس 10 فراهم کرده تا کاربران بتوانند این بریدگی دوربین را غیرفعال کنند.

ویژگی هایی شبیه به ناچ

همانند ناچ این بخش هم قادر بوده تا به حالت اولیه بازگردد و کاربران دوباره آن را به بخش صفحه نمایش اضافه کنن. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این بریدگی دور دوربین سلفی برای عکاسی با این دوربین نیز مناسب و کاربران می توانند این بخش را در قسمت تنظیمات غیرفعال کنند.

مزیت های بریدگی دوربین جلوی سلفی روی صفحه نمایش

جدا از اینکه شما می توانید این بخش را غیر فعال کنید ، این بردیگی دارای پس زمینه مشکی بوده و قرار نیست خللی در فعالیت های کاربر ایجاد کند. یکی از مسائلی که این گوشی دارا بوده این است که دیگر بخش هایی مانند اعلان ها ، درصد باتری یا آنتن دهی در گوشه های اضافه صفحه نمایش دیده نمی شود و همگی در جای مخصوص به خود قرار دارند.

اختیار فعال سازی خودکار این افزونه

به طور طبیعی فعال سازی این بخش در اختیار کاربر نبوده و این موضوع هم دیده شده که کاربران با بعضی از برنامه در این بخش با مشکل مواجه می شوند و مثلا اعلان های بعضی از برنامه در پشت این دوربین سلفی نمایش داده می شوند.

البته به زودی با رونمایی از اولین به روزرسانی این گوشی دیگر شاهد این مشکل نخواهیم بود و احتمالا این موضوع به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. همه ی این مسائل را زمان به ما نشان خواهد داد.

ویژگی های گوشی اس 10 سامسونگ

اصولا تلفن های هوشمند در بازار عرضه با تراشه‌های Exynos و Qualcomm به فروش می‌رسیدند. از آنجایی که گلکسی اس 10 پرچمدار 2019 سامسونگ خواهد است، می توانیم بگوییم که سازندگان از اسنپدراگون 855 در کنار تراشه 7 نانومتری اگزینوس استفاده کرده اند. این گوشی همچنین دارای حافظه 512 گیگابایتی با قابلیت اضافه شدن رم SD نیز است. در مورد باتری این گوشی هم باید بگوییم که شاهد باتری 3400 میلی آمپری نیز هستیم که می تواند برای تمام کاربران جذاب و کاربردی باشد. صفحه نمایش این گوشی نیز 6.1 اینچی است که در نوع خود بی نظیر و استثنایی است.

نظر شما در مورد این قابلیت جدید گوشی اس 10 سامسونگ چیست؟ به طور کلی آیا این گوشی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

خودرو دو سر سیتروئن

کاربر رددیت عکسی را از وب سایت سیتروئن در انگلیس منتشر کرده که در آن…

2 روز پیش

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

7 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

1 هفته پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

1 هفته پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

2 هفته پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

2 هفته پیش