گوگل هرگز اطلاعات شخصی کاربران را نمی فروشد

0
252
گوگل هرگز اطلاعات شخصی کاربران را نمی فروشد

ساندار پیچای مدیرعامل هندی شرکت گوگل معتقد است که حریم خصوصی یکی از مهم ترین موضوعات زمان ما است. او به تازگی صحبت هایی در مورد نگرانی ها در مورد سو استفاده از اطلاعات شخصی توسط برخی از شرکت های بزرگ شبکه های اجتماعی انجام داده است.

ساندار پیچای در روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرده است که حریم خصوصی شرایط و جایگاه خاصی در میان مردم دارد و مردم نگران این موضوع هستند که اطلاعات آن ها مورد استفاده قرار گیرد و به اشتراک گذاشته شود.

حفظ حریم خصوصی با روش های مختلف

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد برای ایجاد حریم خصوصی واقعی ما برای شما روشهای منطقی را ایجاد کرده ایم که می توانید آن ها را انتخاب کنید. در بخش اول این موضوع است که گوگل هیچگاه اطلاعات شما را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد و همچنین در روش دیگر شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه اطلاعات شما مورد استفاده قرار گیرد. از این رو حفظ حریم شخصی متناسب با دیدگاه هر گروه از افراد باید انتخاب شود.اطلاعات شخصی کاربران

وی گفت که قوانین به شرکت هایی مانند گوگل کمک می کند تا کاربران از حفظ حریم شخصی خود اطمینان حاصل کنند، او اشاره کرد که ما مسئولیت رهبری داریم و ما تلاش برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران را به همان روحیه همیشگی انجام می دهیم.

از این رو وی بیان کرد که در تلاش برای ایجاد محصولات و ویژگی هایی هستیم که به حفظ اطلاعات شخصی کاربران کمک کند و حریم خصوصی مورد نیاز کاربران را برای آن ها ایجاد کند.

وی در انتها بیان کرد حفظ اطلاعات شخصی کاربران مانند یک کالای لوکس نیست که تنها در اختیار افرادی قرار گیرد که محصولات و خدمات برتر و گران قیمت را خریداری می کنند و حفظ حریم خصوصی باید به طور مساوی و عادلانه در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها