اعتیاد به بازی، چشمهای زن چینی را گرفت

0
439
اعتیاد به بازی، چشمهای زن چینی را گرفت|کالاسودا

اعتیاد به بازی، چشمهای زن چینی را گرفت|کالاسوداکالاسودا – زن چینی که به مدت یک شبانه روز برای انجام یک بازی معتاد کننده به گوشی زل زده بود، نابینا شد.

این زن 21 ساله پس از این یک روز کامل به انجام بازی روی گوشی خود پرداخت، بینایی خود را به طور نسبی از دست داده است. این زن از طرفداران بازی چندنفره Honour of Kings بود و برای انجام این بازی یک روز کامل نخوابیده است و منجر به صدمه چشمش شد. پزشکان بیمارستان مشکل او را انسداد عروق شبکیه تشخیص داده اند.

 این مشکلی که برای افراد در سنین بالا اتفاق می افتد و ممکن است به کوری کامل منجر شود. کاربران رسانه های اجتماعی چینی نسبت به این اتفاق و عکسهای منتشر شده از این فرد در بیمارستان واکنش نشان دادند. او روی تخت بیمارستان نیز همچنان گوشی به دست داشت و کاربران پیشنهاد کردند که این بازی را از گوشی خود پاک کند. دکتر دیوید الامبی میگوید این بیمار باید تحت نظر تیم پزشکی باشد تا بینایی خود را باز یابد.

بازی Honour of Kings محبوبترین بازی گوشی های هوشمند در چین و 200 میلیون کاربر دارد. شرکت سازنده این بازی دسترسی کودکان زیر 12 سال را به سبب اعتیادآور بودن این گوشی محدود کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها