دانلود ها

اعتیاد کاربران آمریکایی به ویدیوهای آنلاین

کالاسودا_اگر این فکر در ذهن شما خطور کرده است که چرا همه رسانه ها  در چند ماه اخیر میزان تولید ویدیوهای خود را افزایش داده اند ، قطعا جواب این سوال و این فکر ، شما را شگفت زده خواهد کرد.

بر اساس گفته های مرکز مطالعات و تحقیقاتی آمریکا ، هر شهروند بزرگسال آمریکایی حدودا ۶ ساعت در روز را به تماشای ویدیو می پردازد.این زمان شامل ویدیوهای لایو و برنامه های تلویزیونی ، ویدیوهای اپلیکیشن های مختلف ، فیلم ها و سریال ها به صورت دی وی دی می شود.
این اطلاعات کلی در اوایل سال ۲۰۱۸ جمع آوری شده است و به طور کلی شهروندان آمریکایی حدودا ۱۱ ساعت از وقت خود را صرف رسانه های دیجیتال می کنند.
این میزان ساعت نسبت به سال های گذشته حدود ۱۱ دقیقه افزایش یافته است.

البته این موضوع از سالیان گذشته در حال افزایش بوده است ولی در کل کاربران بزرگسال بیشتر وقت خود را صرف رسانه های صوتی و تصویری می کنند.این موضوع در بدترین حالت به ۸۸ درصد و بهترین حالت به ۹۲ درصد به صورت هفتگی می رسد.
برنامه های زنده و ضبط شده بیشتر زمان کاربران را به خود اختصاص می دهد و این موضوع در بزرگسالان حدود ۴ ساعت و ۴۶ دقیقه می باشد.

زمان استفاده از وسایلی مانند کُنسول ها ، تلویزیون اپل نیز افزایش یافته است.زمان تقریبی برای استفاده این دستگاه ها بین ۵ تا ۴۰ دقیقه می باشد.
این موضوع را هم باید متذکر شد که افراد جوان وابستگی بیشتر به اینترنت و محتوای دیجیتال دارند و هر روز هم این موضوع در حال افزایش می باشد.

سنین ۱۸ تا ۳۴ سال حدود ۴۳ درصد از زمان خود را با دستگاه های دیجیتال و حدود یک سوم از وقت خود را تلفن همراه خود می گذراند.
به طور کلی یک فرد بالغ حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه از وقت خود را در روز صرف استفاده از دستگاه های دیجیتال می کند.

جدا از دیدن ویدیو ، این مرکز میزان استفاده از شبکه های مجازی را هم رصد کرده است.این آمار نشان می دهد که یک فرد عادی حدود ۴۵ درصد از وقت خود را در روز صرف استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کند.
قطعا شبکه های اجتماعی به میزان بازدید افراد از ویدیوها توجه کرده اند و با ترفندهایی تلاش کرده اند که میزان بازدیدهای خود را نیز از این طریق افزایش دهند.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما همچنین می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

17 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش