افتتاح بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال

0
171

بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال امروز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیروز حناچی شهردار تهران افتتاح شد.

این نهاد قرار است با حضور مدیران ومسئولان عالی رتبه کشور، برخی از مدیران کسب و کارهای بخش خصوصی حوزه انیمیشن و استارت آپ‌های این حوزه هفته آینده، آغاز به کار کند.

این نهاد راه اندازی می شود تا به ایجاد مراکز خلاقیت، آموزش و توانمند سازی افراد مستعد درحوزه انیمیشن، راه‌اندازی شبکه ملی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا با هدف توسعه بازار محتوا در بازارهایی نظیر تبلیغات، آموزش، سرگرمی، بین الملل کمک کند.

همچنین با تولید محتوای محلی و ایجاد و توسعه شرکت های توانمند محتوای دیجیتال، عرضه محتوا در بازارهای بین‌المللی با تمرکز بر زبان‌های عربی، ترکی، کردی و بلوچی …. ، شکل‌دهی اجزای زیست ‌بوم توسعه کسب وکار مبتنی بر محتوای دیجیتال و سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف اقتصادی، در یک زیست‌ بوم هدایت شده مبتنی بر محتوای دیجیتال نیز در این بنیاد ملی موافقت خواهد شد.

این در حالی است در مراسم افتتاح این بنیاد، ستاری گفت: وقتی آپارات با زبان فارسی جزو 100 سایت برتر دنیا می‌شود، این یک افتخار است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد که ما اعلام می‌کنیم از شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه تولید محتوای دیجیتال حمایت می‌کنیم.

ستاری با اظهار این که تمام استارتاپ‌ها از گوگل گرفته تا استارتاپ های حوزه حمل و نقل در کشور همه از دل زیرزمین‌ها و گاراژها به وجود آمده‌اند، افزود: به تدریج بالا آمده و مسیر توسعه را طی کردند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها