افراد را در اینستاگرام بی صدا کنید!

0
880

کالاسودا – اینستاگرام قابلیت جدیدی اضافه خواهد کرد که توسط آن میتوانید بدون آنفالو کردن افراد، پستهای انها را بی صدا یا میوت کنید.

این تغییرات طی هفته های آینده، توسط آپدیت بعدی به کاربران ارائه میشود. این ویژگی سبب میشود که شخصی سازی فید و صفحه کاربران بهتر انجام شود.

با کمک این ویژگی می توانید پست و استوری های فرد خاصی را از صفحه اصلی اینستاگرام خود پنهان کنید. البته در صورت استفاده از این قابلیت همچنان با مراجعه به پروفایل آن فرد قادر به مشاهده پست ‌ها و استوری‌ های وی خواهید بود، ضمن این که درست مثل امکان بلاک در هر لحظه میتوان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد.

با کمک این ویژگی میتوانید صفحات تجاری و یا اینفلوئنسرهایی که مدام در حال استوری گذاشتن هستند را بی صدا کنید تا پستها و استوری های آنها مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

اصولا شبکه ‌های اجتماعی زیاد علاقه ای به بی صدا کردن پست ها ندارند، چرا که اولویت تمام آن‌ ها نمایش محتوای بیشتر به شماست. با این وجود، هر چه شبکه‌ های اجتماعی بزرگتر می‌ شوند و با افراد بیشتری در آن‌ ها ارتباط می‌ گیریم، طبیعتا احتمال دیدن محتوایی که باب میل ‌مان نیست هم بالاتر خواهد رفت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها