افزایش ارزش بیت کوین

0
242
بیت کوین؛ راهی برای فرار از محدودیت های بانکی

بیت کوین تا سال 2020 به قیمت 5 هزار و 400 دلار در واحد ارزش گذاری شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بیت کوین که این روزها محبوبیت خاصی در میان فعالان بانکی یافته روز به روز با افزایش ارزش روبرو می شود.

بنابراین گزارش، به دنبال نشان دادن چراغ سبز از سوی فدرال رزرو آمریکا مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره تا احتمالا سال ۲۰۲۰ میلادی، قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان به بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ دلار در هر واحد رسیده است.

در همین حال برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که افزایش قیمت بیت کوین به دلیل تصمیم فدرال رزرو نشانه جالبی است که حاکی از پاسخ این ارز رمزنگار به بانک مرکزی آمریکا شبیه به واکنش طلا است که در پی تصمیم گیری این نهاد پولی مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره، قیمت طلا در آن روز سیر صعودی به خود گرفت.

اگرچه قیمت بیت کوین و طلا روز بعد از اعلام خبر عدم افزایش نرخ سود از سوی فدرال رزرو کاهش پیدا کرد؛ اما علت آن به دلیل رقابت با فدرال رزرو بر می گردد. بر پایه این گزارش، طلا همواره تلاش به مبارزه با فدرال رزرو می کند و بعضی وقت ها این مبارزه به یک جنگ خونین تبدیل می شود و اکنون بیت کوین هم در حال تلاش برای مبارزه با فدرال رزرو آمریکا است.

این در حالی است که امروز بیت کوین در ایران 2 میلیارد و 211 میلیون و 741 هزار و 966 تومان ارزش گذاری شده که نسبت به هفته گذشته 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

یادآور می شود، بیت کوین معتبرترین ارز رمزنگاری شده محسوب می شود که نصب کیف پول بیت کوین، پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت یا فرد حقیقی)، انتقال پول به فروشنده و دادن آدرس کیف پول برای دریافت بیت کوین‌های خریداری شده و انتقال بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما مراحل خرید این ارز دیجیتالی است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها