پایان آرزوهای هواوی نزدیک نیست ،20 درصد افزایش فروش علیرغم تحریم آمریکا

0
128
پایان آرزوهای هواوی نزدیک نیست ،20 درصد افزایش فروش علیرغم تحریم آمریکا

بسیاری تصور می کردند که هواوی پس از مممنوعیت ایالات متحده که طی آن شرکت دیگر مجاز به تجارت با شرکت های آمریکایی نخواهد بود، دچار دردسر بزرگی خواهد شد. این واقعیتی مهم است که این را در نظرپایان آرزوهای هواوی نزدیک نیست ،20 درصد افزایش فروش علیرغم تحریم آمریکا بگیرید که هواوی بسیاری از مؤلفه ها و نرم افزارها را از شرکتهای مستقر در ایالات متحده تهیه می کند.

پایان آرزوهای هواوی نزدیک نیست

نکته مهم این است که بسیاری از این افراد تعجب می کردند که آیا این می تواند پایان آرزوهای هواوی برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند در جهان باشد. اما به نظر می رسد که این ممنوعیت در واقع تاثیر چندانی روی فروش هواوی نداشته است، زیرا طبق گزارشی از بی بی سی ، فاش شده که علیرغم اینکه این برند در لیست سیاه قرار گرفته است ، اما توانسته  از افزایش 20 درصدی فروش گوشی های هوشمند لذت ببرد.

این شرکت در نیمه اول سال 23٪ افزایش درآمد را نشان داده بود (اگرچه این رقم تعیین شده توسط تحلیلگرانی بود که 30٪ پیش بینی می کردند)  ، در حالی که در حقیقت محموله های گوشی های هوشمند این برند 24٪ رشد داشتند.

پایان آرزوهای هواوی نزدیک نیست

شرکت همچنان در حال رشد است

به گفته لیانگ هوآ ، رئیس هواوی ، “با توجه به پایه و اساس کار ما در نیمه اول سال ، ما حتی پس از اضافه شدن به لیست تحریم ها، همچنان شاهد رشد هستیم. این به معنای این نیست که بگوییم ما مشکلاتی پیش روی خود نداریم. ما کار خودمان را پیش می بریم و این مشکلات ممکن است در کوتاه مدت بر سرعت رشد ما تأثیر بگذارند.”

مشکلات هواوی قطعا دور از ذهن نیست. این شرکت هنوز هم از لحاظ فنی در فهرست نهادهای تحریم شده ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اما به دلیل اتفاقات اخیر، شرکت های آمریکایی هم اکنون می توانند برای همکاری با هواوی، مجوزهای لازم را صادر کنند.

شرکت همچنان در حال رشد است

مشکلات پیش روی هواوی بر اثر تحریم آمریکا

مشکلات هواوی قطعاً دور از ذهن نیست. این شرکت هنوز هم از لحاظ فنی در فهرست افراد ایالات متحده قرار دارد ، اما به دلیل اتفاقات اخیر ، شرکت های آمریکایی هم اکنون می توانند برای انجام کار با هواوی ، مجوز خود را صادر کنند. تصمیم به تحریم هواوی تنها بر درآمد این سازنده چینی اثر نمی‌گذارد. هواوی هم اکنون دومین برند گوشی موبایل در دنیا است و کاهش فروش محصولات آن به معنای کاهش فروش بسیاری از کمپانی‌های آمریکایی تأمین کننده قطعات مورد استفاده در گوشی‌های هواوی خواهد بود.

این برند چینی تا پیش از صدور فرمان اجرایی دونالد ترامپ، پشت سر گذاشتن سامسونگ در تولید گوشی و تبدیل شدن به بزرگترین سازنده گوشی دنیا را برای سال 2020 میلادی دنبال می ‌کرد.

مشکلات پیش روی هواوی بر اثر تحریم آمریکا

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها