افزایش لحظه‌ای قطع سیم کارت های مزاحم

0
135

قطع سیم کارت های فرستنده پیامک های مزاحم لحظه به لحظه در حال افزایش است و رگولاتوری اعلام کرده که تا به این لحظه بیش از ۱۳۴ هزار سیم‌کارت را قطع کرده است.

به گزارش خبرنگار کالاسودا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری از سال گذشته از سوی دولت موظف به رسیدگی به پیامک های مزاحم شده و از سال ۹۷ این اقدام رگلاتوری کلید خورد.

رگولاتوری تا اکنون همچنان مشغول شناسایی و قطع سیم کارت های فرستنده پیامک های مزاحم بوده و برخلاف آنچه که فکر می شد این اقدام پس از مدتی پایان می یابد همچنان ادامه دارد به گونه ای که لحظه به لحظه بر تعداد سیم کارتهای قطع شده افزوده می شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در وبسایت خود به صورت ثانیه ای در این باره گزارش منتشر می کند آخرین گزارش نشان می‌دهد که بیش از ۱۳۴ هزار سیم کارت فرستنده پیامک های مزاحم تا روز ۱۷ مرداد ۹۸ قطع شده اند.

بر اساس گزارشی که رگولاتوری در این باره منتشر کرده این اقدام از سال گذشته تا کنون به صورت مداوم ادامه داشته و با یک جمع و تفریق می توان متوجه شد که در هر ماه، بیش از ۳ هزار خط سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان، قطع می‌شود.

البته رگولاتوری در این راه تنها نیست و رئیس پلیس فتا چند وقت گذشته اعلام کرد که پلیس فتا هم دست به قطع سیمکارتهایی میزند که مزاحمت ایجاد می کنند. البته این اقدام پلیس فتا جامع تر از رگولاتوری است زیرا سیم کارت هایی که صاحبان آنها در کنار ارسال پیامک مزاحمتی و یا تبلیغاتی برای مشترکان دیگر ایجاد مزاحمت می کنند را قطع میکند.

طبق آن آماری که پلیس فتا در مدتی پیش اعلام کرد حدود ۱۲ هزار سیم کارت از سوی پلیس به همین دلیل قطع شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها