افزونه جدید برنامه محبوب یوتیوب

0
514

کالاسودا_ در راستای رعایت قوانین در دنیای دیجیتال ، به صورت متوالی یوتیوب افزونه های جالبی را روانه بازار می کند.در افزونه جدید این نرم افزار شما می توانید دید واضح تری نسبت به فعالیت خود در این برنامه داشته باشید.

زمانی که شما منوی کاربری را باز می کنید ، می توانید زمان فعالیت خود در برنامه یوتیوب را مشاهده کنید. این افزونه هر بازه زمانی که شما تمایل داشته باشید را نشان می دهد.

این کمپانی در پیامی نوشته است : « هدف ما درک بهتر کاربران از زمان فعالیتشان در این برنامه است تا بتوانند یک توازن مناسب بین زندگی شخصی خود و فعالیت در این برنامه داشته باشند.» برنامه یوتیوب این اطلاعات را از طریق ویدیوهای مشاهده شده توسط شما مشخص می کند و اگر این دسترسی را به یوتیوب ارائه نکنید نمی تواند گزارشی دقیق برای شما تهیه کند.

هنوز برنامه های YouTube Music و YouTube TV این افزونه را به بخش کاربران خود اضافه نکرده اند.

البته این برنامه افزونه ای در سیستم خود تعبیه کرده است که می تواند به کاربر هشدار لازم را در زمان فعالیت بیش از حد تعیین شده دهد البته این میزان ساعت باید از سوی خود کاربر تعیین شود.

یوتیوب هم مانند دیگر شرکت های بزرگ صنعت تکنولوژی در راستای شفاف سازی و ارائه جزئیات بیشتر به کاربران خود این افزونه ها را به برنامه خود اضافه کرده است. تاکنون شرکت هایی مانند گوگل ، اپل ، فیسبوک و اینستاگرام این قوانین را برای برنامه های خود اعمال کرده اند. همیشه گفته شده که میزان فعالیت شما در برنامه های مختلف به خود شما بستگی دارد و این جزئیات صرفا جهت اطلاع شما است.

توضیحاتی در مورد یوتیوب

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند. فقط کاربران ثبت نام شده ی که اثبات می‌کنند به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اجازه ی  بارگذاری ویدئوهایی با محتوای احتمالی توهین‌آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

در سال ۲۰۱۰ پس از کناره‌گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یکی از ایرانیان آمریکا به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها