افزونه جدید سایت آمازون

0
568

کالاسودا_ بالآخره افزونه ای که کاربران منتظر آن بودند در این سایت نمایان شد.آمازون از افزونه لیست آرزوها در سایت خود پرده برداری کرد.

شما می توانید لیست خرید آرزوهای در این سایت داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید این لیست را ویرایش کنید.

در آخر ماه جولای آمازون اعلام کرده بود که این افزونه به تدریج برای کاربران نمایان می شود اما در گذشته چنین افزونه ای برای کاربران وجود نداشت. آنها می بایست اقلامی که می پسندیدند را برای دیگر کاربران ارسال می کردند تا بدین صورت بتوانند در آینده هم آن را مشاهده کنند.

دوستان شما می توانند لیست آرزوها را ویرایش کنند یعنی امکان دارد یک محصول را اضافه یا حذف کنند و یا اینکه شما یک محصول را چندین بار در لیست خود مشاهده کنید. دسته بندی محصولات مهم ترین بخش قضیه است که می تواند به نظم این محصولات کمک شایانی کند.

شما هم اکنون می توانید از این ویژگی در اکانت کاربری خود استفاده کنید. زمانی که شما لیست موردنظر خود را آماده کردید می توانید دوستان خود را به این لیست دعوت کنید و آنها بتوانند همانند شما این لیست را مشاهده کنند.

توضیحاتی در مورد شرکت آمازون

آمازون شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس، در شهر سیاتل، واشینگتن تأسیس شد.  این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب، آغاز کرد، سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت نمود. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنت دارد. سایت آمازون، بخش بزرگی از کسب‌وکار این شرکت به‌شمار می‌آید، که طیف وسیعی از خدمات و کالاها، از طریق آن عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های این سایت، امکان ورق زدن و مطالعه نسخه الکترونیکی اغلب کتاب‌هایی است، که در این وب سایت برای فروش گذاشته شده‌است. این شرکت همچنین با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، اقدام به ارائه کتاب‌هایی بر اساس سیستم چاپ بنابر تقاضا نموده‌است، که در این روش به جای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، تنها با نگهداری فایل الکترونیکی کتاب‌ها، پس از سفارش مشتری، اقدام به چاپ و تولید یک یا چند نسخه از کتاب نموده، آن‌ها را به آدرس مشتری ارسال می‌کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها