افزونه جدید یوتوب و گوگل برای خبرخوان ها

0
280

افزونه جدید یوتوب و گوگل برای خبرخوان ها|کالاسودا

کالاسودا_یوتوب برای افزایش سطح اطلاعات کاربران و بنابر تقاضای عده زیادی از آن ها با همکاری گوگل  یک امکان جدید به سامانه خود اضافه کرد. امکانی که خبرخوانی را ساده می کند.

بسیاری از کاربران سراسر جهان از یوتوب به عنوان یک مرجع مناسب و پرسرعت برای مشاهده ویدئوهای مورد علاقه خود استفاده می کنند. گرچه این سرویس به سبب برخی محتواهای نامناسب از سوی برخی کشورها فیلتر شده و یا استفاده از آن برای کودکان کم سن و سال توصیه نمی شود، اما به هر ترتیب جدیدترین اتفاقاتی که در این سامانه رخ می دهد را می توان جزو اتفاقات مهم دنیای فناوری رده بندی کرد.

یوتیوب معمولا یکی از نخستین مکان هایی است که به دنبال اخبار تازه است. اکنون گوگل با افزودن یک افزونه  چرخ فلکی به نام   “Breaking News”  برنامه های تلفن همراه  را متحول کرده و به سرعت جدیدترین خبرها را از طریق یوتوب در اختیار کاربران قرار می دهد. این اطلاعات در صفحه اصلی  کاربران ثرار می کیرد و کار با آن نیز بسیار ساده است.

این بخش جدید به شکل یک نوار اضافی در صفحه اصلی وب  سایت قرار دارد و باعث می شود اغلب کاربران کنجکاو برای یک بار هم که شده این برنامه را در نرم افزارهای تلفن همراه خود اضافه کنند.

بر اساس اطلاعات اولیه ، در نخستین روزهای انتشار این برنامه،بخش خبری  عمدتا بر گزارش هایی از استیو بونون قرار گرفت که موضع خود در کاخ سفید را ترک کرده بود، اما جالب است که این نوع اخبار به سرعت مورد حمله و انتقاد نیروهای امنیتی قرار گرفتند و در نتیجه خبرها سمت و سویی متفاوت پیدا کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا Google این برنامه را به صورت الگوریتمی پر می کند یا محتوای خبرها را با کمک کارشناسان خبری به صورت دستی پر می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها