افزونه های جدید و جذاب نسخه موبایل برنامه Office

0
424
افزونه های جدید و جذاب نسخه موبایل برنامه Office

افزونه های جدید و جذاب نسخه موبایل برنامه Officeکالاسودا_ خبری که به تازگی از سوی شرکت مایکروسافت منتشر شده نشان می دهد که این شرکت تصمیم دارد افزونه های جذابی برای نسخه موبایل برنامه Office عرضه کند.

آمار شگفت انگیز شرکت مایکروسافت در مورد برنامه Office

شرکت مایکروسافت توانست درآمد خوبی از زمان عرضه برنامه Office برای اندروید و iOS داشته باشد. در حین کنفرانس خبری هفته گذشته مایکروسافت که برای توسعه دهندگان برگزار شد ، این شرکت اعلام کرد نسخه موبایل نرم افزار Office حدود 1.5 میلیارد دانلود توسط کاربران اندروید و iOS داشته است. این برنامه روزانه حدودا 100 میلیون کاربر فعال دارد.

افزونه های جدید و جذاب برنامه Office

این شرکت در این کنفرانس اشاره کرد که تمرکز خود را به طور کامل روی این برنامه قرار داده است و قصد دارد که تمام افزونه های موجود در نسخه دسکتاپ را برای نسخه موبایل هم تعبیه کند.

البته به نظر می رسد که افزونه های منحصر به فردی نیز برای نسخه اندروید و iOS به بازار عرضه کند. برای مثال کاربران می توانند یک عکس یا جدولی را اسکن کنند و بعد اطلاعات داخل آن را ویرایش کنند. این افزونه توسط شرکت مایکروسافت در این مراسم معرفی شد.

اشتراک اطلاعات سریع تر در نسخه جدید برنامه Office

از دیگر افزونه های این برنامه می توانیم به تبدیل موبایل به لیزر اشاره کنیم که کاربر می تواند از آن در زمان ارائه مطلبی در PowerPoint استفاده کند. به زودی کاربران برنامه Office می توانند اطلاعات و مطالب خود را به راحت ترین شکل ممکن با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

قطعا طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد نسخه موبایل برنامه Office خواهیم شنید و به گفته این شرکت به نظر می رسد که این برنامه جدید بتواند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند و کاربران با استفاده از این برنامه می توانند کارهای خود را از طریق این برنامه پیگیری کنند.

شرکت مایکروسافت اخیرا توجه خود را بیشتر معطوف برنامه های خود در سیستم های عامل اندروید و iOS کرده است و این موضوع می تواند خبری جذاب برای کاربران تلفن همراه باشد. باید دید که در آینده چه سورپرایزهای جدیدی از سوی شرکت مایکروسافت شاهد خواهیم بود. قدم های بزرگ مایکروسافت می تواند باعث رشد و پیشرفت برنامه های این شرکت نیز شود.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها