افزونه های جذاب و جدید برنامه اسنپ چت

0
675
Young girl using snapchat, Snapchat increase it worth in the stock market this month (March).; Shutterstock ID 592088663; Purchase Order: sourcing journal; Job: ; Client/Licensee: ; Other:


کالاسودا__ به تازگی برنامه اسنپ چت از افزونه های جذاب و جدید خود برای کاربران رونمایی کرده است که می تواند در نوع خود جالب باشد.
برنامه اسنپ چت قرار است افزونه های جذابی را برای افرادی که خیلی به خرید علاقه دارند اضافه کند. این شرکت اعلام کرده است که به تازگی روی افزونه جستجوی تصویری کار می کند ، این افزونه به کاربران اجازه می دهد که از طریق دوربین خریدهایی را از سایت آمازون انجام دهند.
این جستجوی تصویری هنوز برای تمام کاربران فعال نشده است اما شرکت اسنپ چت اعلام کرده است که طی روزهای آینده این افزونه برای تمام کاربران فعال خواهد شد. اگر این موضوع را شرکت اسنپ چت اشاره نکرده است ولی فکر کنیم که این افزونه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه خواهد شد.

روش کار این افزونه به این شکل خواهد بود

دوربین اسنپ چت را روی کالاهای موردنظر می گیرید و سپس دکمه گرفتن عکس را فشار می دهید. زمانی که دوربین بارکد یا محصول را تشخیص دهد پیامی از سوی آمازون برای شما ارسال می شود که قیمت کالا و توضیحات محصول را به شما ارائه خواهد کرد.
شما روی لینک داخل عکس کلیک می کنید و بعد به فروشگاه آمازون منتقل خواهید شد. در این صفحه شما می توانید کالای موردنظر خود را خریداری کنید. اگر شما برنامه فروشگاه آمازون را روی گوشی خود نصب نکرده باشید می توانید از طریق سایت رسمی این شرکت خرید خود را انجام دهید.

توضیحات در مورد برنامه اسنپ چت

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص تلفن همراه از شرکت اسنپ ‌اینک بوده که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیان گذاری و توسعه داده شده ‌است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.
با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها