افزونه ی جالب توجه و جدید اپلیکیشن ویز

به تازگی خبری تازه در مورد اپلیکیشن ویز منتشر شده که نشان می دهد این اپلیکیشن افزونه ای جدید به سیستم خود اضافه کرده است.

رونمایی از شریک های جدید اپلیکیشن ویز

سال گذشته بود که اپلیکیشن ویز اعلام کرده که قصد دارد تا به کاربران خود اجازه دهد در این اپلیکیشن به موسیقی های استریم ، پادکست ها ، کتاب های صوتی ، رادیو یا اخبار گوش فرا دهند. تمام این اتفاقات به لطف هشت شریک جدید یعنی پاندورا ، Deezer ، iHeartRadio ، NPR One ، Scribd ، اسپاتیفای ، Stitcher و TuneIn امکان پذیر شده است.

اضافه شدن سرویس تازه

اگرچه این اعلان به ماه نوامبر سال گذشته بر می گردد و تمام این سرویس های استریم در حال حاضر قابل استفاده نیستند. سرویس Deezer جز آخرین نام هایی است که به عنوان شریک به اپلیکشن ویز اضافه شده است که در حال حاضر کاربران می توانند از سرویس صوتی آن به راحتی استفاده کنند.

اپلکیشن ویز و قابلیت های آن

اپلیکیشن ویز یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیریاب در اندروید بوده که اطلاعات کامل تری از مسیر مانند ترافیک ، محل قرارگرفتن دوربین‌ های کنترل سرعت عبور و مرور در سطح شهر ( حتی تهران ) ، چراغ قرمز‌ها از در اختیار شما قرار می دهد. اپلیکیشن ویز در اوقاتی که در حال رانندگی هستید گزینه بسیار مناسبی برای پیدا کردن مسیرها بوده و با استفاده از این نرم افزار امکان پیدا کردن مسیرهایی که می خواهید را خواهید داشت.

کافی است مبدا و مقصدی که می خواهید را مشخص کنید تا سریع ترین راه برای رسیدن به آن را مشاهده کرده و بتوانید از آن استفاده کنید. دارا بودن سخنگوی صوتی برای خوانده شدن مسیرها نیز یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن است و با کمک آن نیازی به نگاه کردن به صفحه ای گوشی برای دیدن مسیرتان نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن اندروید می توان به امکان اطلاع از مکان دوربین های کنترل سرعت  همچنین مشاهده مکان چراغ راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

سرویس جالب توجه Deezer

قطعا اگر شما از سرویس صوتی ویز در گوشی iPhone استفاده می کنید ، قطعا سرویس Deezer را مشاهده کرده اید اما کاربران اندرویدی به تازگی این امکان را در گوشی های خود مشاهده کرده اند. اگرچه این شریک ها هر کدام به تنهایی کسب و کار و سرویس های خود را دارا هستند ولی تمام این همکاری ها می تواند به نفع هر دو طرف تمام شود و اعتبار هر یک افزایش یابد.

شیوه استفاده از سرویس استریم در اپلیکیشن ویز

برای شروع حالت استریم در اپلیکیشن ویز ، شما باید از آخرین نسخه ویز را نصب و سپس استفاده کنید. در نهایت باید بخش صوتی این اپلیکیشن را باز کرده و از سرویس استریم دلخواه خود لذت ببرید. فقط باید به این موضوع اشاره کنیم که اینترنت شما باید از ابتدا وصل باشد.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید اپلیکیشن ویز چیست؟ آیا شما روزانه از این اپلیکیشن استفاده می کنید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش