افزونه Call Screen به زودی به گوشی Pixel اضافه می شود

0
701
افزونه Call Screen به زودی به گوشی Pixel

خبری به تازگی در مورد گوشی های گوگل یعنی Pixel منتشر شده که نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد تا افزونه Call Screen را به زودی به نسخه Pixel و Pixel XL اضافه کند.

ویژگی های جذاب افزونه Call Screen

اخیرا این افزونه به گوشی های Pixel 2 اضافه شده و می توانیم بگوییم که یکی از افزونه کاربردی و خوب این گوشی محسوب می شود. زمانی که گوشی تماسی دریافت می کند این انتخاب برای شما وجود دارد که تماس مورد نظر را با افزونه Call Screen پاسخ دهید. این افزونه با اجازه دسترسی شما و از طریق دستیار صوتی گوگل به تماس پاسخ می دهد تا مشخص شود چه کسی با شما تماس گرفته و دلیل تماس او چیست. شما می توانید مکالمه دستیار صوتی و فرد را به صورت زنده مشاهده کنید و حتی به این مکالمه ورود کنید و انتخاب هایی مانند بلاک کردن تماس یا حتی پرسیدن سوال های بیشتر از فرد مقابل را انتخاب کنید.

رونمایی از این افزونه برای گوشی های Pixel

در حالی که این افزونه اولین بار همراه با گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی شد ، ماه گذشته هم این افزونه به گوشی های Pixel 2 اضافه شد و حالا خبرهای حاکی از آن است که شرکت گوگل تصمیم دارد تا این افزونه را به سری اولیه گوشی های Pixel نیز اضافه کند.

شیوه فعال سازی افزونه Call Screen

برای اینکه ببینید که این افزونه به گوشی Pixel شما اضافه شده یا نه ، می توانید برنامه گوشی را باز کنید ، سپس روی سه نقطه موجود در نوار جستجو کلیک کنید تا به بخش تنظیمات وارد شوید. اگر شما در این قسمت عبارت Call Screening را مشاهده کردید، پس به شما تبریک می گوییم یعنی اینکه این افزونه به گوشی شما هم اضافه شده است. شما حالا با کمک این افزونه و دستیار صوتی گوگل می توانید به تمام تماس های ناشناس پاسخ دهید.افزونه Call Screen

مشخصات گوشی Pixel

سیستم عامل :  اندروید 7.1 (نوقا)
ابعاد صفحه : 5.0 اینچ
حافظه داخلی : 32/128 گیگابایت
باتری : لیتیوم یونی 2770 میلی آمپر
سیم کارت : سیم کارت نانو
دوربین : 12 مگاپیکسل
ابعاد گوشی :  8.6 × 69.5 × 143.8 میلی‌متر
وزن : 143 گرم
شبکه ارتباطی : 4G
نظر شما در مورد این افزونه چیست؟ آیا تا به حال با این افزونه سر و کار داشته اید؟
منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها