افشاگری بی سابقه کارمندان تسلا در خصوص کیفیت خودروهای تولیدی

0
550
افشاگری بی سابقه کارمندان تسلا در خصوص کیفیت خودروهای تولیدی|کالاسودا

افشاگری بی سابقه کارمندان تسلا در خصوص کیفیت خودروهای تولیدی|کالاسوداکالاسودا_تعدادی از کارمندان تسلا در گفت و گو با خبرگزاری رویترز دست به یک افشاگری بی سابقه زده اند . آنان اعلام کرده اند کیفیت تسلا در حال فداشدن در آیتم زمان است و این شرکت به زودی از روزهای اوج خود فاصله خواهد گرفت .

طبق گفته کارگران، خودروهای لوکس معمولا قبل از اینکه کارخانه را ترک کنند، نیازمند تعمیرات هستند. اما مشاهدات کارمندان تسلا نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد از خودروهای تسلا مدلهای S   بعد از مونتاژ به سرعت به بهره برداری رسیده اند و مورد بازبینی فنی و یا بررسی کنترل کیفیت قرار نگرفته اند .

این افراد در گفت و گو با خبرگزاری رویترز تاکید کرده اند که این مشکلات از سال ۲۰۱۲ تا کنون ادامه داشته است . به گفته کارشناسان صنعت خودرو حتی کارامد  ترین خودرو سازان جهان مثل تویوتا نیز به طور متوسط ​​ بیش از ۱۰ درصد از خودروهای تولیدی  خود را پس از نیاز به تعمیر و اصلاح از رده فروش خارج و مورد بازبینی قرار می دهند .

درواقع در صنعت خودروسازی استاندارد جهان ، بازبینی کیفیت خودروها، پس از تولید از اهمیت بسزایی برخوردار است . اما به نظر می رسد این موضوع برای مدیر  تسلا ،آنچنان که انتظار می رود حائز اهمیت نیست .

یکی از سرپرستان فنی اسبق تسلا گفت: در  کمپانی تسلا ، دوباره کاری و روند های باطل و هرز زیادی است . بسیاری از خودروها به دلیلی نقص فنی ناچار به بازگشت به کارخانه هستند و این موضوع به شتابزدگی در تولید بی ارتباط نیست .

تسلا مصرف کنندگان را با طراحی های براق، تکنولوژی تمیز و شتاب افسانه ای در اتومبیل های گران قیمت اش، قانع می کند .اما آیا می توان تمامی این امکانات را فدای شتابزدگی کرد؟

کارشناسان صنعت خودرو می گویند که بقای این شرکت در حال حاضر  تا حد زیادی به تولید اتومبیل های با کیفیت بالا بستگی دارد. باید دید اظهارات این کارمندان تا چه حد می تواند آینده تسلا را دستخوش ضعف کند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها