کمپانی الجی روشی جدید را برای به روز رسانی الجی وی ۳۰ معرفی کرد

0
392


کالاسودا- برخی از گوشی های الجی وی ۳۰ هنوز به روز رسانی اندروید هشت (Oreo) را دریافت کرده اند و دلیل آن نیز کمپانی آمریکایی T-Mobile است. با وجود اینکه کمپانی های دیگر این به روز رسانی را دریافت کرده ات با این وجود به نظر مشکلاتی باعث شده است که کاربرانی که از خدمات T-Mobileبهره می برند دیرتر از دیگران این به روز رسانی را دریافت کنند. البته کمپانی الجی برای این کاربران یک روش را پیشنهاد کرده است که اگر علاقه مند هستند از این روش برای به روز رسانی دستگاه خود استفاده کنند البته این روش کمی سخت تر از حالت معمولی است.
به روز رسانی های گوشی های اندرویدی معمولا به صورت OTA انجام می شود. واژه OTA مخفف عبارت Over The Air بوده و به روشی از بروزرسانی اندروید گفته می‌شود که به طور مستقیم و از طریق ارتباط بی‌سیم توسط کمپانی منبع ارائه شده و هر کاربری بدون نیاز به استفاده از هیچ لوازم جانبی خاصی قادر به استفاده از آن خواهد بود. به منظور استفاده از بروزرسانی اندروید به روش OTA لازم است که دستگاه اندرویدی شما به شبکه اینترنت وای‌فای یا موبایل دیتا متصل باشد و به راحتی بتوان به روز رسانی را دریافت کرد. اما این روش اکنون در اختیار کاربران  T-Mobileقرار نمی گیرد.

کاربران گوشی های الجی وی ۳۰ در واقع باید نرم افزار LG Bridge را نصب کرده و از آن طریق بتوانند این به روز رسانی را دریافت کنند . این مدل به روز رسانی را می توان یکی از خاص ترین به روز رسانی های تاریخ گوشی های اندروید دانست اما اگر کاربران علاقه و عجله بسیاری برای دریافت این به روز رسانی داشته باشند می توانند آندروید هشت را همراه با پچ امنیتی ماه آوریل به صورت همزمان دریافت کنند در غیر این صورت باید مدت زمان بیشتری را در انتظار عرضه این به روز رسانی به روش قبلی بگذرانند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها